Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!

Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

• Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte japanske utgaver av hele FF-serien da jeg var i Tokyo, bare for å ha dem. Det er ikke så kult med de nyere titlene, men FF1-6 føles det godt å ha i original cartridge. Dette er også utrolig billig, for spillene ble gitt ut i så store opplag der at prisene ligger under hundrelappen. Prisene på originale amerikanske FF til NES og SNES er latterlige.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Square Enix President Yoichi Wada Resigns Amidst "Extraordinary" Financial Losses

Unfortunately, it seems even Final Fantasy: All the Bravest's microtransactions weren't enough to save Square Enix from financial losses that have been deemed "extraordinary." Amidst the company reducing its earnings projections, Square Enix President Yoichi Wada is resigning.

Much of Square Enix's losses are being placed on the slow sales of major console games in North America and Europe. It seems games like Hitman Absolution and Tomb Raider haven't quite performed to Square's expectations, and they also cite the arcade sector's "sluggish performance." Square Enix expects to adjust its earnings forecast from a 3.5 billion yen profit to a 13 billion yen loss as a result.

It's expected that Yosuke Matsuda will take Wada's place in June.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dårlige spill og dårlig økonomi bad times for Square

Lenke til kommentar

Det er jo ikke rart. Omtrent hver eneste større avgjørelse som er blitt tatt i det selskapet de siste årene har virket uforståelige og fullstendig kontraintuitive. Man gjør det motsatte av alt fansen ønsker og er så overrasket over at det går dårlig? FFVII-remaken ville egenhendig løst problemet (forutsatt at de ikke rotet den til - det hadde vært kroken på døra).

Lenke til kommentar

Fikk også. Hva er det egentlig som er annerledes? Det er jo det samme spillet?

Har spilt både alpha og beta, må vel ærlig si at jeg ikke har logga inn så alt for mange ganger :p Stort sett samme spillet bare denne gangen går alt på skinner, det har det faktisk gjort siden alphaen, imponert over går glatt og bugfritt det er nå. Men like kjedelig er det fortsatt :)
Lenke til kommentar

Har spilt både alpha og beta, må vel ærlig si at jeg ikke har logga inn så alt for mange ganger :p Stort sett samme spillet bare denne gangen går alt på skinner, det har det faktisk gjort siden alphaen, imponert over går glatt og bugfritt det er nå. Men like kjedelig er det fortsatt :)

Hmm synes grafikken er bedre nå en før. og verdenen mere intressant. men visst dere har spillet det gamle og mener det er det samme så håper jeg det ikke er kjedelig.

Lenke til kommentar

Omg i fucking love this. musikken og grafikken er super, fikk sjokk etter beginners guide og plutselig stod det 100 spillere ved siden av meg, skikkelig god følelse av starten av spillet, blir og kjøpe dette, får håpe det fortsetter og overaske meg og ikke blir for kjedelig.

(edit)

Tallet har gått fra 100 personer til 500 (1000+) det er så fucking crowded her, aldri sett så mye spillere før , gotta enjoy the moment. Synd jeg ikke før lov og legge det ut på youtube.

(edit)

God som gull

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...