Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!


Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

  1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

    • Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Final Fantasy X-2 hadde knallgod måte å legge fram historien på, men jeg likte ikke kamp-systemet.

 

Mitt ultimate FF-spill består av kampene fra IV, historien til VI og X2's oppsett av hendelsene.

 

Jeg synes historien var surrete, ufokusert, kjedelig, flau...mens kampsystemet synes jeg et av de bedre i serien, måten en skifter mellom jobber er ihvertfall bra, og skaper mye variasjon.

Lenke til kommentar

Det spiller uansett liten rolle. Problemet med XIV var ikke mangel på fortellerevne men at spillet ikke fungerte rent gameplay-messig og hadde en masse tekniske feil. Jeg synes det er merkelig at et så etablert selskap som S-E skal slite med den tekniske kompetansen.

 

De neste AAA-titlene S-E kommer med blir "make or break" for min del.

Lenke til kommentar

Haha, ja vel. Jeg fikk ikke noe ut av videoen annet enn en kvalmende smak i kjeften. Og jeg elsker gammel FF.

Du kan da vel ikke mene at den vidoen var dårlig, ??

Kom deg frem fra skjellet ditt og inrømm at det er bare vi som blir eldre.

Jeg er så lei av folk som klager over FF selfølgelig er det dårlig, men FF 14 har nå endelig potensiel for og bli litt bedre, Og du tar fram den gamle staven og slår den i bakken og bestemmer for noen år siden at FF er ødelagt så nå vil du ikke like noe lengre,

 

Jeg hadde en kompis som alltid sa at FF 9 sugde, 1 år senere, det er dritbra, FF 10 suger , 1 år senere det er dritbra, sånner fanse gjemmer seg i mengden og inrømmer aldri hva de sa før .

 

Ok litt bedre forklaring, Massen i dag syns FF har gått ræva siden 10. på grunn av gammeldags rykter og spådomm. Prøv og få en sån type til og starte Last Story ,, oboy. spillet er bra men denne personen vil at alt vil være som før han vil tilbake når alt var enkelt . Vell NEWS FLASH! FF 7 FF 8 FF9 hadde alle folk som hatet starten hver pokkers gang de startet et nytt spill. ohh dette spillet er ikke som FF 7 oohh dette spillet er ikke som gamle FF,, Alle FF spillene har blitt hatet men de har alltid blitt elsket tilslutt, som viser hvor dum vi er og nå hvor lett vi ikke gidder og prøve spill lenger,

 

Forskjellen på de nye spillene er at de har kuttet ut basic stuff som world map flyging, Chocobo. that stuff som er viktig ja,

 

 

Men endelig nå begynner vi og komme tilbake. FF 13 Versus ser dritbra ut, Odyssei og Last Story var fenomenalt, FF 14 blir endelig et MMO (CAPS) (OG ET HELT NYTT SPILL) Den nye Engine Traileren til Square viser at de har fått tilbake sjelen, PLUSS (hint) den nye trailern til FF 14 (som har FF 7 boss music i bakgrunnen som ingen legger merke til -_-.....

 

Ver nå grei og dropp FF er død meldingene pliz,

 

Og FF 12 var faktisk ganske bra...............

Men ikke 13.................

Og 13 -2....................

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...