Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!

Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

• Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53

Anbefalte innlegg

FF har fortsatt ikke noen egen plass hva skal vi gjøre med det tro?

6147748[/snapback]

Hmmm... vi må iallefall ikke gi opp denne tråden her. Når den blir større og større, så må vel Final Fantasy :love: også få egen plass.

En katastofe at WoW har det, men ikke FF.. :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja skikkelig katatrofe, det finnes vel rundt 10 aktive innlegg om FF og rundt 6500 om WoW, skandale at de ikke valgte å gi egen kategori til FF.  :ermm:

Forøvrig en flott tråd! Tok frem igjen FF VII i dag, fantastisk spill.  :)

6157266[/snapback]

Og etter du har runda VII-ern, så må du se Advent Children. Utrolig feet film ;)

Lenke til kommentar
Nei, det er en drittfilm. Styr unna for enhver pris.

6157305[/snapback]

Med en rating på 8/10 på imdb (linky link)så er jo de ferreste enig med deg der, vil jeg tro ;) Jeg likte filmen veldig godt, og anbefaler deg å se den etter at du har spilt igjennom spillet!

Lenke til kommentar

Jepp, rundt 7000 potensielt forskjellige mennesker er uenige med meg av 6 milliarder mennesker på jorda. Det er ca 0,00001167% av jordas befolkning. Jeg bryr meg uansett ikke om hvor mange som liker noe. Tipper på at det er flere som liker Britney Spears enn Ulver, uten at det har en dritt å si. Filmen er et pompøst effektmakeri uten substans i det hele tatt. En stor urett mot verdens beste spill.

Endret av cun
Lenke til kommentar

Faktisk langtifra overdrevet hvis man skal følge spillet. Filmen tok for det meste for seg sverdslåssing men både Cloud og Sephiroth kunne langt mer enn bare det. De to hadde fått Neo Anderson til å se ut som en svekling :)

Lenke til kommentar

Dette syns eg om filmen,tatt fra filmanmeldelse tråden :) .

Final Fantasy VII: Advent Children

Tja, har vel ikkje så mye å si om denne filmen.Fantastisk bra laget,med noen sinnsyke kamper som går heilt bananas,men dette blir jaggu slitsomt i lengden også.Eg følte heile filmen var ett reint texas med sverd og kuler i alle retninger. Stilig til å begynne med,men så blir man lei. Det er sikkert heilt toppers for den FF frelste å se Cloud og gjengen boltre seg i turbo-kampene på skjermen,men for meg blei det ingen kjempe opplevelse.Eg hadde ingen store forventninger,bortsett fra det visuelle. Dog skal eg innrømme at det kom en litne klump i halsen mot slutten,og sånnt liker vi:love:

Eg anbefaler ihvertfall enhver å ha litt innsikt i karakterene og forhistorien,ellers kan man ende opp å sitte der som eit spm.teikn.

Uten å ha noe forhold til Final Fantasy,så syns eg kansje ikkje at eg skal gi noen karakter egentlig.

Lenke til kommentar

Hei og hå,

Jeg selv er en harcore FF gamer.

Har runna 5,6,7,8,9,10 spilt 11. (som jeg syntes var dårlig!)

Men for de som har pc versionen av FF7 så kan jeg anbefale og ta en titt på www.qhimm.com.. (hvis det ikke har blitt nevnt før da)

MEN noen som vet hvor man kan få tak i FF8. takker.

Lenke til kommentar
Jeg liker FFX. Har gjennomført det tre ganger, og synes fortsatt det er morsomt.

6175846[/snapback]

X-2 da? :innocent:

6177814[/snapback]

Det har jeg gjennomført 4 ganger. Et fullverdig medlem av Final Fantasy-serien spør du meg. Veldig bra spill. Men det kan såklart ikke måle seg med FFVII og VIII.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...