Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!


Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

  1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

    • Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sa ikke at det var kult heller.

 

Men siden guder som disse og som har deres egenskaper IKKE finnes, så ser eg ikke problemet med at de skal danne kjøretøyer når de går i "Overdrive" Ser virkelig ikke problemet med det, de er da "normale" en liten stund etter du har tilkalt dem.

 

Da kan eg like godt si at Bahamut Zero sin Overdrive er latterlig siden han flyr så høyt at jorden blir pitteliten og han skyter en stråle ned på jorden som treffer fienden..satan han sikter godt da!! :roll:

Lenke til kommentar

Ikke rart du ikke liker tanken på at de blir til kjøretøy, du får det jo til å høres ut som du setter deg i "kjøretøyet" ditt og kjører på fienden, DET høres ikke kult ut nei, men sånn er det heller ikke.

 

 

Og kan ikke akuratt si at Shiva søstrene så så forbanna teite ut som motorsykkel da Snow og Fang som satt bakpå og pumpet løs med pistolene kom kjørende og reddet Light og Hope tidlig i spillet...

 

Lenke til kommentar

Kva er eit bra parti å bruka mot

Orphan-sjefen?

 

 

Han sparkar ræva mi. |:

 

 

Hvem er Orphan-sjefen? Mener du bare Orphan? Isåfall, ikke bry deg for mye om buffs i den kampen da han bare fjerner dem uansett, og ikke debuff han da han bare fjerner dem. Fokuser på å få opp staggermeteren og deng han så mye du kan før Doom tar deg.

 

Lenke til kommentar

Jeg tar tørken i denne tråden som at det ikke er så mye å diskutere om rundt XIII? I WIN

 

:p

 

Ja, når folk får ett spill de har sett frem til LENGE, så er det første de gjør å sette seg ned å DISKUTERE det.... :roll:

Eh... Da jeg spilte XII tok jeg opp så å si alt her på diskusjon.no. Men w/e, you can keep your Eidolon-viechles for yourselves, I'm gonna go have sex with XII ^^

Lenke til kommentar

 

Hvem er Orphan-sjefen? Mener du bare Orphan? Isåfall, ikke bry deg for mye om buffs i den kampen da han bare fjerner dem uansett, og ikke debuff han da han bare fjerner dem. Fokuser på å få opp staggermeteren og deng han så mye du kan før Doom tar deg.

 

 

Seriøst? Det var et veldig dårlig tips..

Jeg døde på Orphans første form rundt 3 eller 4 ganger og hver kamp varte i nesten en halvtime før han drepte meg. Så kom jeg på å prøve å debuffe han.. Så jeg kjørte på med MED/SAB/SYN og venta til Hope han hivd Haste og en del goodies på meg, så bytta jeg til Resentless Assault (helt til commando hadde slått inn et par slag), så bytta til Tri-Disaster, fikk opp staggeren nesten umiddelbart og drepte han innen staggeren var kommet tilbake igjen.. Tok meg ikke lange tiden å ta han. Men uten debuffing var det utrolig mye vanskeligere!

Men til noe helt annet, Final Fantasy 13 var et godt spill synes jeg. Historien var den beste delen, samt grafikken og kampsystemet. Egentlig er spillet helt kurant det, men dette med Gil og hvor ekstremt ubalansert det er irriterer meg grenseløst! Hvordan HAR Squenix klart å unngå å SE det?? Helt utrolig.. F. eks klarte jeg å faktisk få en trapezohedron her forleden. Yay tenkte jeg! Oppgraderte våpenet til Fang og begynte å pøse på for å oppgradere våpenet hennes. Noe som tar 1.5 millioner Gil! Det er ganske sykt! Poenget var jo å dismantle våpenet for å få tre traps. Men igjen, da sitter man igjen med tre ultimate våpen og ikke noe Gil å oppgradere dem med. Noe som betyr at du må grinde etter 4.5 millioner Gil.. Det hadde jo også vært helt ok det også hadde bare drop raten til skilpaddene vært høyere.

Endret av Kenny Bones
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...