Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!

Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

• Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe. Ja det er litt ironisk, er det ikke? ;) Vel....Specter er hvertfall borte, så glem ham. Bossen her nå er MEG :cool: (og så de andre klovnene jeg jobber med seff, men de trenger vi ikke prate så mye om.)

Litt mer seriøst: Angående Midgar.no så venter vi liksom litt på svar fra raziel her nå da. clvn har sendt han en PM tror jeg, så da får de to ordne det opp seg i mellom. Designet bør være på plass snart. Selv kan jeg minimalt med photoshop og de greiene der, så jeg holder meg mest til skriving av innhold, triksefiksing av forumet osv. Føler meg litt amputert når jeg selv ikke kan gjøre noe med selve designet. Må bare sitte å vente på at designerne ordner opp og får satt opp sida.

Men det kommer. Selv om det er sykt forsinket. :roll:

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Jeg har nettopp engasjert meg i dette emne, om Waltz for the moon, og jeg tror altså ikke at det er Nobuo som kan ha skrevet sangen. For det første, han er ikke så kjent at kongehuset i Norge bruker musikken hans.

For det andre så er Waltz for the moon musikk av typen wienerwaltz, der bakgrunnsmelodi og rytme er lik i hver eneste vals. Det kan da være mulig at denne sangen har fler inkarnasjoner.

Så lurte jeg på, jeg har søkt på nettet, men finner ingen kreditert komponist til denne sangen, andre enn nobuo. Det eneste ryktet jeg har hørt er at det faktisk er Tchakovski (skrev nok ikke det riktig nei) som har skrevet den. Er det noen som har peiling på han her så vet de kanskje om det stemmer eller ikke.

Lenke til kommentar

Strife_Cloud:

Vi FF-fans her i Norge trenger et skikkelig nettsted til interessen vår. Håper at Midgar klarer denne jobben

Det håper virkelig jeg også!

(skrev laaangt innlegg her nå, og så fikk jeg blåskjerm i det jeg skulle trykke "legg til svar" :/ )

Ihvertfall:

Vi har hatt en litt lengere tørketid mtp. fremsiden til midgar no! Men nå er vi på vei ut av tørken! Jeg har begynt å konvertere mer av det nevnarion har til html, og han er også innstilt på å komme videre nå! Det er tross alt ganske lite stoff som ligger ute nå! Jeg har hatt en tørkeperide nå pga. mangel på nytt design bl.a, og mye jobb med å konvertere ting til html (en jobb jeg har ganske alene).. Om noen som er forholdsvis god til å lage pene grensesnitt vil lage et forslag på nytt design på midgar.no så ville vi alle blitt veldig glad! (msn: [email protected])

Så alle som føler noe for final fantasy er hjertelig velkommen til siden og forumet!

Lenke til kommentar

Om du ikke er så grafikkhore, så er det duket for noen fantastiske timer forran konsollen/emulatoren din =) Om du vil ha tips/råd eller bare diskutere litt om spillet, og spillets handling kan du ta turen innom forumet til midgar.no! Vi ønsker deg ihvertfall velkommen :)

Lenke til kommentar
Om du ikke er så grafikkhore, så er det duket for noen fantastiske timer forran konsollen/emulatoren din =) Om du vil ha tips/råd eller bare diskutere litt om spillet, og spillets handling kan du ta turen innom forumet til midgar.no! Vi ønsker deg ihvertfall velkommen :)

5827301[/snapback]

Oi for en varm velkomst. Jo takk jeg skal vel ta turen innom midgar.

Jeg lar ikke dårlig grafikk komme i veien for godt gameplay og god historie ;) I'm all set med andre ord. :)

Gleder meg til i morgen. Duket for FFVII spilling fra 10:30 og utover. :love: Jeg elsker fridager med nye spill. :love:

Edit. Registrerte meg på midgar som Solid_ :)

Edit2. Haha fant denne tråden. Way back :)

Endret av Solid_
Lenke til kommentar

Angående Final Fantasy Advent Children så har den europeisk release 14. april i år. Samtidig med USA faktisk. :)

Link

Gleder meg masse, selv om det nok kan hende vi i Norge må vente til utpå sommeren, alt etter hva Sony Pictures bestemmer seg for. Men man kan jo alltids importere.

Lenke til kommentar

Stemmer i FF-VII-AC

Stemmer i Kingdom Hearts

Steve Burton .... Cloud Strife

Christy Carlson Romano .... Yuffie Kisaragi

Mandy Moore .... Aerith Gainsborough

Lance Bass .... Sephiroth

Stemmer i FF-VII-AC

Steve Burton .... Cloud

Christy Carlson Romano .... Yuffie Kisaragi

Mena Suvari .... Aeris Gainsborough

George Newbern .... Sephiroth

Mulig at det kun er jeg som bryr meg, men jeg mener at Square burde holdt seg til de første stemmene. Når du først gir stemmer til et spill, mener jeg at de samme stemmene burde fortsette, siden man har blitt litt vant til de. Både Aeris og Seohiroth har fått ny stemme.

Syns dette er slurv av Square. :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...