Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!

Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

• Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Oh? Det har ikke jeg settO_O Vis meg det.. Ikke engang Crysis slår ac complete når det kommer på 1080p, når spillet kjører på extra high til en pc til 50 tusen... Hittil beste jeg har sett er Crysis og Wipeout HD. Er det kommet noe som er bedre enn det? SOm er i spille modus? Men slår ikke ac complete:/

Endret av Spiritual Strife
Lenke til kommentar

raskt spørsmål: På Final Fantasy IX, chocobo sidequest, hvordan kan jeg slette\kaste chocographs jeg ikke kan bruke enda? siden man kan bare ha 2 uferdige før de slutter å dukke opp.. og jeg har 2 stykker jeg ikke kan gjøre -.-

Endret av tatcHe
Lenke til kommentar

Spiritual, jeg sa ikke at det var real-time-rendring.

Poenget mitt var at vi idag kan få til helt fotorealistiske CGI-sekvenser.

CGI er prerendret. Sånn sett, som du selv sier, så vil det alltid kunne være bedre enn det som blir rendret i real time.

tatche, hvorfor vil du slette dem?

Lenke til kommentar

jepp bare å grave helt til mooglen sier at det ikke er flere chocographer i det området.

Stiller meg for øyeblikket litt skeptisk til FF13 siden det ligner veldig på FF12, som jeg ikke likte i det hele tatt. Men det er jo lov å håpe på at de finner tilbake til sitt gode gamle jeg. Lenge siden det har vært et ordentlig bra final fantasy spill nå.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Synes FF12 var ganske bra jeg, har faktisk rundet det 2 ganger, og planlegger en runde 3 om ikke for lenge, påsken kanskje.

På runde 2 gjorde jeg faktisk nesten perfect game, fikk det der sicke sverdet som hitta 9999, noe med sun het det. Også gjorde jeg alle de der huntsa eller hva det nå var. Det tok sykt lang tid. På slutten av spillet ble jeg level 93 tror jeg og alle charactera hitta 9999, så hadde jeg gambit på slik at jeg fikk haste på alle, de bare sto der og auto spam attacket 9999, det var OP.

Lenke til kommentar

Hehe, med de to siste. XII er, bortsett fra X, det beste FF-spillet etter min mening. Fantastisk spill! Fantastisk interessant univers, gode karakterer (Balthier er jo en av de bedre!), interessant historie (og mer realistisk enn "finn fire krystaller"), nydelig grafikk og svært spennende kampsystem. For ikke å snakke om genial musikk.

Endret av Tabris
Lenke til kommentar

Oh.. gikk ikke ann for meg å stemme på pollen... men hadde valgt FF7... men hehe, tror folk hadde skjønt det pga Kallenavnet mitt her. :p

Elsker FF7 mest av alle. Og hvis det kommer en remake, så SKAL jeg ha den XD .. uansett om det betyr at jeg må kjøpe meg en ps3 for det.

Runna FF7: Crisis core forresten for ikke lenge siden, veldig crappy spill... men.... kjempe trist slutt :O :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Her er min rangering:

FF7 :love:

FFtactics :D:new_woot:

FF6 :w00t: spilte denne på samme tid jeg spillte en annen god klassiker , Chrono trigger :D

FF9 :yes:

FF8 :ermm:

FF5 ;) god for sin tid

.....

FF10 ---- :no: BUHUh... hvorfor må de begynne med så forferdelige characters.... ;_; Auron og lula og khimari, var de eneste jeg likte litt. (auron mest :))

FF7 Crisis core... :nei: UFF og NEI NEI FYYY! til GAmeplay!! finnes ikke gameplay i det hele tatt! --- eneste grunnen til å spille det er FMV'ene (videoene) og spess slutten. Men FYYY :nei:

Endret av Aeris
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...