Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!

Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

• Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vil bare legge meg til ff tråden som en hardcore fan,jeg er fan av ff7 og synes det er det beste spillet som er laget i ff serien. jeg liker veldig godt historien,hvordan battle systemet er bygd opp,materia,limitbreaks.og det var utrolig leit på end of disc 1 da sephiroth tok livet til aeris,noe som jeg fortsatt ikke fatter at de square enix kunne gjøre,jeg husker da jeg var liten,da jeg faktisk gråt til den scenen. jeg spilte ff7 for 1.5 måned siden og det er fortsatt trist å se på den scenen da jeg spilte ff7 da.

synes trailern så ganske rå ut.syk bra graikk,ikke værst battlesystem,men liker ff7 battlesystemet bedre og materian. jeg kjøpte til og med ff ac 4 måneder før releasen i Norge,jeg bare var helt gira på den filmen,så jeg kjøpte den gjennom amazon.co.uk.kosta meg en god del,men det var verdt det..men jeg skal definitvt kjøpe meg ff13 når det er ute.

Lenke til kommentar

Grafikken er herlig og dette må jeg ha pågrunn av grafikken yesssss!

Ok, nå tuller jeg, men hvis kampsystemet blir en mer dynamisk, forbedret versjon av Crisis Core sitt kan dette bli bra (Men det kan ende opp helt grusomt og). Ser litt fram til det.

Lenke til kommentar
zlpw0ker, siden det hadde en så stor følelsesmessig effekt på deg må jo Aeris' skjebne ha vært et genialt trekk fra Square sin side :)

joa,det var jo genialt av de,men også sykt dumt siden ho er den beste healern og det hadde vært fint og sett cloud og aeris blitt sammen på en måte på slutten av ff7 istedet for å dø.

Lenke til kommentar

Jeg er faktisk svært så skeptisk til FF13. Etter å ha sett diverse trailere så kan jeg ikke tenke på en ting som alltid har vært et problem i FF-spill, nemlig animasjonene.

Hva hjelper det egentlig om grafikken er råbra, når animasjonene får dem til å se ut som stive dukker. FF10 er jo et godt eksempel på stive karakterer som ser ut som om de har en hard stang rett gjennom ryggen.

Lenke til kommentar
Hva hjelper det egentlig om grafikken er råbra, når animasjonene får dem til å se ut som stive dukker. FF10 er jo et godt eksempel på stive karakterer som ser ut som om de har en hard stang rett gjennom ryggen.

Du sier noe der, men så er vel ikke 30 timer elnosånt motioncapture særdeles billig heller, og flytende animasjoner er et herk å få til for hånd. Dessuten så har vel ikke engang FF-spillene et uendelig budsjett. Atpåtil er disse trailerene snaut alpha-versjoner, så forvent noen forbedringer til neste trailer. Men det som slo mest inn på meg i traileren var gjennskinnet i huden fra løpsilden til rødtoppen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...