Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!


Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

  1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

    • Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53


Anbefalte innlegg

Hva heter han bossen in FFX etter at man har banket alle Dark Aeons igjen?

 

Edit: Kom på det, Penance.

 

Men gleder meg til release av siden til FFXIII. Håper på en spillbar demo, men så er sjangsen liten for det når jeg aldri har sett Square gi ut en spillbar demo før.

Endret av Vaenas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva heter han bossen in FFX etter at man har banket alle Dark Aeons igjen?

 

Edit: Kom på det, Penance.

 

Men gleder meg til release av siden til FFXIII. Håper på en spillbar demo, men så er sjangsen liten for det når jeg aldri har sett Square gi ut en spillbar demo før.

Jeg hadde spillbar demo av Final Fantasy VIII til playstation, så du skal aldri si aldri :). Gikk helt fram til du dro fra Dollet igjen...Husker ikke hvor jeg fikk den fra dessverre....

 

Et par morsomme detaljer fra den var at du hadde tilgang til Thundaga, og kunne med litt flaks og timing faktisk drepe bossen som du måtte løpe nedover fjellet fra :p.

Lenke til kommentar
"Hei, vil du være med meg hjem og oversette et spill for meg?" funker nok bedre enn "hei, vil du være med meg hjem og se på frimerkesamlingen min?" - selv om det nesten er to sider av samme sak :p

 

Nå var det ikke ment som en måtte å sjekke hu opp på, rett og slett en spøk, faktisk spiller hun FF selv så.

 

Jeg hadde spillbar demo av Final Fantasy VIII til playstation, så du skal aldri si aldri :). Gikk helt fram til du dro fra Dollet igjen...Husker ikke hvor jeg fikk den fra dessverre....

 

Et par morsomme detaljer fra den var at du hadde tilgang til Thundaga, og kunne med litt flaks og timing faktisk drepe bossen som du måtte løpe nedover fjellet fra :p.

 

Ja... det ser nok bare ut til at det er jeg som har gått glipp av demoene :( Men spilte aldri helt igjennom FFVIII likte den ikke så godt, kom vel ikke så mye lengre enn til første scenario. Men tenker jeg skal få kjøpt det inn snart også får vi gjort noe med at jeg ikke har spilt igjenom det.

Endret av Vaenas
Lenke til kommentar
Ja... det ser nok bare ut til at det er jeg som har gått glipp av demoene :( Men spilte aldri helt igjennom FFVIII likte den ikke så godt, kom vel ikke så mye lengre enn til første scenario. Men tenker jeg skal få kjøpt det inn snart også får vi gjort noe med at jeg ikke har spilt igjenom det.

Første scenario, altså i den byen du skulle redde som en del av en eksamen for emomannen? Det var ikke langt :p

 

Og når det gjelder demoer så ble de gitt ut på plater i stedet for over nett, det er kun denne generasjonen som har kunnet dra nytte av slikt med bredbånd og langt høyere integrasjon av internett i konsollene.

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar

Og da var gåten ved FF XIII's nettside antakelig løst:

 

 

Den japanske offisielle nettsiden til XIII er blitt oppdatert med litt forskjellig snacks. Som litt info om Sazh, "New message", "spec" og en trailerlink som ikke virker. Når du holder over den, står det "Trailer open" og nøyaktig samme nedtelling som på den europeiske. Så vi kan antakelig vente oss en trailer

 

Japansk offisiell nettside

Europeisk offisiell nettside

 

Lenke til kommentar
Ja... det ser nok bare ut til at det er jeg som har gått glipp av demoene :( Men spilte aldri helt igjennom FFVIII likte den ikke så godt, kom vel ikke så mye lengre enn til første scenario. Men tenker jeg skal få kjøpt det inn snart også får vi gjort noe med at jeg ikke har spilt igjenom det.

Første scenario, altså i den byen du skulle redde som en del av en eksamen for emomannen? Det var ikke langt :p

 

Og når det gjelder demoer så ble de gitt ut på plater i stedet for over nett, det er kun denne generasjonen som har kunnet dra nytte av slikt med bredbånd og langt høyere integrasjon av internett i konsollene.

 

Ja spilte der og sennere hos noen venner når man skulle banke ifrit, jeg vet ikke det var ingenting for meg i akkurat det spillet, men det kan ha noe med at jeg ikke var så spill lysten når jeg skulle spille det. Men jeg skal spille igjennom det snart og så får vi se hva jeg mener.

 

Så demoene kom på cder, er nok sånn at jeg aldri har fått tak i dem.

Lenke til kommentar

Synes det er synd dere ikke likte VIII, for meg var det og vil alltid være et stort spill. Kan ha mye å gjøre med at Squall var en jeg sterkt kunne indentifisere meg med akkurat da.. (Merk: DA, ikke nå...) - men jeg likte også historien, resten av karakterene og slikt. Eneste teite var vel egentlig hvem som viste seg å være hovedfienden, og hva målet h*ns var...

Lenke til kommentar

Likte også FFVIII veldig godt.

 

Husker fattern hadde funnet spillet der han jobbet og tok det med hjem, skuffelsen var stor da CD1 ikke virket, kunne se åpningsscenen osv og spillet begynte, kunne høre fuglekvitter fra når Squall ligger på sykestuen, men bildet kom aldri :(..men så en mnd elns senere kom Offisielt Playstation Magazine (det norske) med en save til det spillet hvor du kunne hoppe til disk 2.

 

DA var eg happy da... :D :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...