Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!


Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

  1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

    • Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, da var det snart jul igjen og julegavene må handles inn. Kanskje du har begynt å planlegge? Eller kanskje ikke? Kanskje de du skal ordne gave til er Final Fantasy-, Kingdom Hearts- eller Dragon Quest-fans?

 

Da har jeg de perfekte gaver:

 

Til far:

 

A business card case featuring the emblem of the SHINRA Electric Power Company. The case is made of metal with front side covered with genuine leather.

7_2.jpg

 

 

Til mor:

 

This replica of the silver necklace worn by Yuna from FINAL FANTASY X-2. Holds a natural aquamarine stone in the center.

4_2.jpg

 

 

Til bror:

 

The silver pendant worn by Tidus, the main character of FINAL FANTASY X, featuring the emblem of his blitzball team.

1_2.jpg

 

 

Til søster:

 

Based on the motif of Sora from Kingdom Hearts, fans and non-fans of Kingdom Hearts alike will love this stunning pendant. With Swarovsky Crystals embedded in the face, this Sterling Silver Pendant is a beautiful piece of jewelry for anyone!

138_2.jpg

 

 

Til minsten:

 

Cute plush of Moogle, the FF series traditional mascot. This moogle is based on Lulu's plush moogle doll from Final Fantasy X. Made like a teddy bear it has moveable arms and legs.

72_2.jpg

 

Now you can have your very own baby chocobo chick! One look into it's large round eyes and a touch of it's soft downy feathers and you won't be able to resist.

109_2.jpg

 

 

Alle gjenstandene er hentet herifra.

Endret av Dunedain
Lenke til kommentar

Hvis du skulle hatt kjedet, burde du jo ha hele settet så det hadde matchet ;)

 

 

A reproduction of the earring worn by TIDUS, the main character from FINAL FANTASY X.

93_2.jpg

 

The silver ring worn by Tidus, the main character of FINAL FANTASY X. The design matches his silver pendant head, which shows his blitzball team's emblem.

2_2.jpg

 

Endret av Dunedain
Lenke til kommentar

Nå har Play-Asia forhåndsbestilling på KH RE: Chain of Memories (NTSC) for 34,90 $ for de som måtte være interesserte. Siden det kommer i USA, så burde det vel være mulighet for at det kommer til Europa også?

 

Her kan du bestille hvis det frister.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

 

Eller kanskje det frister med en Dissidia: FF PSP?

pa.141537.3.jpg

Endret av Dunedain
Lenke til kommentar

Sjekket litt rundt. Det er 13x(255mgd), eller lett 13x9999. Ser ikke ut til at det er noen dypere kalkulasjoner bak det hele.

 

EDIT: Hit points ja....har ikke spilt mye VII, men er det ikke noe sånt lv-ssystem som i VIII? AP har i det minste en betydning på et punkt....

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar
Tantheman: Så du ga spillet en 9/10 nesten det samme som jeg ville gitt. Hadde nok gått en karakter opp jeg da. Ettersom jeg syntes det spillet var det nest beste. Men anngående Vivi så tror jeg han var den ene som var naturlig. Og de andre bare var replica.

 

Og anngående Kuja så er jeg enig. For en femi boy har jeg ikke sett før. Utenom Cloud i Advent Children da, for der gjorde de han virkelig femi.

 

FFIX er min favoritt, og jeg synes Kuja er en av de diggeste skurkene. Han virker så otherworldly og ond. Jeg trodde han var jente første gang jeg spilte :p Men jeg synes han er kul, og det er ikke fordi han kler seg veldig utfordrende(hoftene :O) og som en jente, men han har bare en viss kulhet over seg. Men klærne hans er en del av stilen hans som gjør han til den skurken han er.

 

Synes egentlig spillet var for lett, og de gangene det var vanskelig føltes det mer urettferdig enn noe annet. =/

 

Velkommen til jRPGs. Jeg klarer å leve med det ettersom det er favorittsjangren min (tror jeg da??), og det er utrolig få som faktisk har et riktig utfordrende gameplay. I de fleste spill trenger man egentlig bare grinde(trene vilt, LEVEL 99!!) for å ta bosser man sliter mot. Men noen rollespill, som SMT: Nocturne har faktisk bosser man ikke trenger å løpe at og frem for å gjøre seg ferdig med 103213 random encounters bare for å ta den. I slike spill må man fokusere mer på customizing av karakteren og ha en god taktikk i kampene. Det liker jeg.

Endret av Patney
Lenke til kommentar

Ja, dette var vel min første skikkelige erfaring med JRPGS, selv om jeg har spilt "nesten-JRPGS" som Pokémon Red, Gold og noen andre spill jeg bare har prøvd hos venner e.l.

 

Men jeg tror Square kunne balansert spillet (bossene) litt bedre enn det de gjorde.

 

 

F.eks. hadde jeg ingen problemer med de fire bossene på vei mot Kuja, dragen (?) til Kuja og Trance Kuja, men som sagt døde jeg på første forsøk mot Necron etter at han brukte Grand Cross. Jeg sier ikke at Necron burde vært lettere, han er tross alt siste boss og med litt AP-flytting gikk det greit, men bossene før han burde vært vanskeligere. Jeg tror ikke én av karakterene mine døde på de, bortsett fra han med "Death"-magien ... :p

 

 

Men det var bare dette og noen timer på disc 3 jeg ikke likte med spillet. Det har gitt mersmak, så jeg skal sannsynligvis ønske meg Lost Odyssey til jul og bestille FF VII en gang i 2009. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...