Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!


Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

  1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

    • Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53


Anbefalte innlegg

Advent Children har ikke kommet enda. Den kommer i USA 13.september og Japan 14. september. Til Europa kommer den angivelig mot slutten av året.

Den kommer bare på DVD og UMD ja. Hvertfall her i Norge. Det er vel en liten mulighet for at den kanskje kommer på kino, men det blir i såfall i japan eller kanskje USA. Square tror nok ikke at interessen er stor nok her i "lille" Europa.

Filmen er jo heller ikke helt ferdig enda. De driver og gjør ferdig lyden nå i sommer, og så skal promoteringene visstnok starte i august. (Square Enix skal ha en stor gaming-event 30. og 31. juli)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tilbake til Final Fantasy musikken. Noen av dere som merket noe spesielt i det Martha Louise og Ari Behn giftet seg for noen år siden? Ikke det.. Vel, mitt spørsmål er hvem det er av dem som digger Final Fantasy. For gjett hvilken sang de danset brudevalsen til? "Waltz for the Moon" fra Final Fantasy 8, valsen som blir spilt i cutsequencen hvor Rinoa og Squall danser i starten av spillet. :D

Quoter deg igjen nå bare fordi jeg har funnet enda en bekreftelse. ;)

 

http://www.dbas.no/Bryllupstips/samlemappe...b_9/abc_db9.asp

Det er ikke lett for oss her i redaksjonen i Ditt Bryllup å bestemme hvilken vals som bør bli brudeparets første. Vi tillater oss likevel å komme med forslag. Valsen "Waltz for the moon" ble brukt i Prinsessebryllupet, og i Kronprins-bryllupet ble valsen "Around the clock" benyttet.

 

http://www.bryllupsweb.no/sanger.html

De mest brukte brudevalsene:

 

    * Sørens vals (Nyttårshilsen)

    * The Second Waltz

    * Drømmen om Elin

    * Trønderbrura

    * Sønnavindsvalsen

    * Waltz for the moon

    * Bergrosa

    * Rosa på ball

    * Old River

    * Edelweiss

    * Greensleeves

 

Jeg visste virkelig ikke at den var SÅ kjent. :ohmy:

haha! Nice research.. Og kule ting du fant ut ^^

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da er faktisk hovedsiden satt opp :D

 

Det er en del småting å fikse på fortsatt. Ikke si noe på at "Å" er "?" ;)

 

Ville bare dele nyheten med verden. Om du finner noen bugs så vil det være fint om du kan fortelle om den på forumet, og samtidig skrive ned hvilken nettleser du bruker, og operativsystem :)

 

Ellers så føl deg fri til å se deg rundt :)

 

*glad over lansert side*

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja, vi er klar over det, og beklager virkelig alle problemene som oppstår. Og siden Specter som startet siden, er forsvunnet og ikke gir lyd fra seg, så blir det ikke akkurat lettere.. Men Fox skal få fiksa det så fort som mulig, håper allerede i morgen. I hvertfall prøve å få kontakt med Specter. Får vi ikke det, så må vi gjøre noe annet. Det har vel noe å gjøre med at vi må betale igjen for domenet eller noe sånt (jeg er ikke ekspert på området), men vi skal gjøre alt vi kan for å få siden opp igjen så fort som mulig. Skal holde dere oppdatert her.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
jeg blir gladelig med på det her jeg. er ff fan til dommedag.

 

 

fikk faktisk kjøpt FF IX av en i klassen min på ungdomsskolen for 12 kroner. han hadde ikke penger til mat i kantinen, så han ga meg spillet mot noen par kroner. bedre innkjøp blir det bare ikke.

Flott! Jo flere som er interresert, jo bedre!

 

----

 

Litt info

Vi står nå uten side på nettet.. Siden gikk ned for et par dager siden grunnet at hovedpersonen som hadde med betaling trakk seg.. :hrm:

 

Regner med vi kjøper nytt domene og redesigner litt, så er vi oppe igjen snart.. Men det kan fort ta en måned før vi er klare igjen liksom.. Da sørger vi for at vi ihvertfall betaler for et år :)

 

Hittil er jeg og Nevnarion med på listen over betalende.. Om noen føler en trang til eierskap på en side, så ta kontakt med meg eller Nevnarion...

Lenke til kommentar

bra klok var han i hvertfall ikke. de fleste her inne kutter ut matkjøp i en måned for å få råd til flere ff spill. han solgte det for ett :p

 

 

men er liksom ikke så stort av en eller annen grunn. om det var VII hadde jeg fortsatt ikke kommet ned fra skyene, men IX har jeg liksom aldri helt hatt sansen for. en gutt med hale virker litt for rart. hadde det derimot vært damen som hadde hale.....

 

 

menmen. må se å få skaffet resten av dem. har ikke gidda å kjøpe noe som helst. skandale.

 

 

 

forresten, frelst av gud/jokeren kan diskuteres. førstnevnte har jeg ikke stor tro på in the first place, så den tviler jeg på. sistnevnte er mer avhengig av hva som foregår. hvis det er viktig som f***, så feiler flaksen min aldri. er jeg lysten på en sjokolade, så er det ingen vits i å spille bort siste kronen på automat. får det aldri.

Lenke til kommentar
Hva er statusen på ff-norge.net?

 

Om dere trenger medeiere for å få dekt omkostningene, kan jeg sikkert være behjelpelig med noen kroner. Bare send meg en PM med hvor mye det evt. er snakk om.

ja, jeg tror vi interresert i det :) (tar kontakt med deg straks)

 

Det som er statusen nå er at vi venter på org.nr. fra brennøysundsregisterer. Etter det blir det et bedre domene, siden en viss person fortsatt sitter på det gamle ;)

 

Vi (jeg) driver og planlegger litt og litt på siden hele tiden. Meningen er vel at vi skal være oppe kort tid etter at domenet og webhotellet er på plass!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...