Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!


Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

  1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

    • Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53


Anbefalte innlegg

Jeg har forstått det slik at en quickening tar random hp men mange quickenings tar opp til 100 k hp. Veldig kraftig.. Kommer du oppi 30-40 times vil det bli noe sånt ja. Eller færre av de beste quickenings som Flame Purge, Pyroclasm osv. Holder det med 15-20 times tenker jeg.

Endret av SxTxRxIxFxExR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner at jo flere quickenings betyr mer skade, men så kommer det til når du skal velge neste quickening. Om det ikke er noen med en gang, så må man trykke R2(?) for å se om man får et sett å velge i fra, om ma får noe i det hele tatt mens en timer går. Gjorde det selv så enkelt som at jeg holdt inne R2 og mashet /\-[]-X som bare faen om ikke jeg fikk noen valg med en gang...Nei, Overdrives var noe jævla mye lettere :p

Lenke til kommentar

Strifer: GLEM DET!!!!!!! Sjansene dine for at Agito vil fungere på en eneste norsk mobil de neste fem årene er så liten at du kan heller prøve tolv rette i tipping tre ganger på rad. Men Agito kommer på PSP, det er annonsert og få deg heller PSP-versjonen enn å knote på en liten importert jappemobil som ikke engang funker på det norske nettet.

Lenke til kommentar

Tro meg, japanske mobiler ligger flere år foran resten av verdenen. Fett nok, vi sikler når vi kan se fotball på mobben, der borte setter de seg på et utested og ser på såpeserier. For pokker, de har telefoner med fingeravtrykkleser...og vi briefer me har den nye d det på laptopen...

 

Om du har slim PSP kan du koble den rett i TV'n via komposittkabel, men jeg tror du kan koble til TV via PS3 på den gamle, rett på mg om jeg tar feil....

Lenke til kommentar
Final Fantasy XIII

- The Final Fantasy XIII demo will be released on a separate disc to Advent Children: Complete, meaning that us outside Japan can import it without having to worry about region coding. It will be the entire opening of the game which should be 90 minutes of playtime.

- There are three new screenshots (since the Shonen-Jump scans), all of which are in-game including a Helghast look-alike holding up Lightning.

- Final Fantasy XIII will return to the old Final Fantasy turn-based system. This means you will control each of every party members turns with no Gambit system like FFXII.

- The story is being written so each main character feels like a protagonist instead of a supporting character.

 

Final Fantasy Versus XIII

- The world based in Final Fantasy Versus XIII worships a Shinigami (death god) which is designed by Yoshitaka Amano. A painting of this god can be seen in the bulding where the Prince and Skirt Girl meet.

- Like Nomura keeps saying, the clothing and cars will probably look different by the time the game is finished.

- Apparently the morale of the team working on the game is really high, which is always good to know.

The scene shown in the scans is apparently when the Prince and Skirt girl first meet.

- We should expect the characters to change outfits throughout the game.

- The Prince's eye colour has been changed from Red to Blue.

- The names of the Prince and Skirt Girl will be revealed at this years Tokyo Game Show in October.

 

Final Fantasy Agito XIII

- The Agito team decided to move the game to Playstation Portable because they couldn't wait for mobile phone technology to become more advanced.

- The battle system will still use turn-based combat but will be more focused on action. The game will be using a more high-speed version of Crisis Core's ATB system.

- There will be multiple party members in this game.

Multiplayer was already confirmed when it was on mobile but now they have confirmed that 3 players can play together in Infrastructure mode.

- The Summon Odin can be seen in the Agito scan and the game will focus strongly around them. The summons are part of the character growth system and can also be controlled by players.

Teksten er hentet fra et annet forum, men er opprinnelig herfra.

 

Scan 1

Scan 2

Scan 3

Scan 4

Scan 5

Endret av Trouble
Lenke til kommentar
Har enda ikke forstått Quickenings fullt ut. Virker mest som om det er basert på tilfeldighet og flaks...har vel aldri heller satt meg særlig inn i dem...

Samma her. Quickenings er idiotisk. Hadde bedre ting å bruke MPen på så jeg droppa de greiene der.

 

Ferdig med Tactics nå og er feldig fornøyd med spillet, spesielt job systemet. Det er veldig likt FFX-2 sitt(eneste jeg kan komme på nå som var bra med X-2). Det er et spill som man kan spille gjennom noen ganger for å få prøvd ut alle jobsa og teste ut hvilken jobber som passer best sammen og sånt. Jeg jeg levla opp for mange forskjellige folk så det var en del jobber jeg ikke fikk testa ordentlig og det angrer jeg litt på. Neste gang skal jeg konsentrere meg om fem personer.

Lenke til kommentar
Final Fantasy XIII

- Final Fantasy XIII will return to the old Final Fantasy turn-based system. This means you will control each of every party members turns with no Gambit system like FFXII.

Jada, nå ble jeg glad! Likte absolutt ikke gambitsystemet på FFXII, så dette var gode nyheter.

Lenke til kommentar
Final Fantasy XIII

- Final Fantasy XIII will return to the old Final Fantasy turn-based system. This means you will control each of every party members turns with no Gambit system like FFXII.

Jada, nå ble jeg glad! Likte absolutt ikke gambitsystemet på FFXII, så dette var gode nyheter.

 

Kunne ikke si meg mer enig^^

 

Håper bare ikke at AC:C blir utsatt... kommer til å være i Japan når det kommer ut så^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...