Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!


Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

  1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

    • Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53


Anbefalte innlegg

Mener du ikke at de er flyttet til XIII laget? Mange skrivefeiler.

Finner bare en feil jeg. At jeg glemte en I i Versus XIII på siste linjen. Den du fant er en quote og ikke min feil, og jeg forandrer ikke på qoutes, selv om de er feil. Så du gjorde også en liten feil, i tillegg til at det heter "en feil, flere feil", ikke "feiler" som du skriver ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Utsettelse for FF Versus XIII

 

Utviklingen av tittelen som selskapet har jobbet med siden 2003 er blitt lagt på hylla, da utviklingslaget til XIII Versus blir overflyttet til Final Fantasy XII-laget for å hjelpe til med de siste detaljene rundt den etterlengtede tittelen. Dette er for å unngå flere forsinkelser, og det ser nå ut som om at ingen av spillene kommer før 2009.

 

Dette var triste nyheter. Versus XII var det spillet jeg gledet meg mest til av den nye serien. Men på den andre siden, så kommer XIII fortere.

 

Dette har Square Enix gått ut og sagt at ikke er sant.

 

"Reports that development for Final Fantasy Versus XIII is on hold are false. The truth of the situation is that when free, some staff from the Versus team have been helping with the XIII team on development of Final Fantasy XIII. Development for both titles is continuing as originally scheduled."

 

De har også lovet at vi får se mer av Fabula Nova Crystallis spillene på E3 og at vi kan vente oss nærmere detaljer på release datoer.

Lenke til kommentar
Mener du ikke at de er flyttet til XIII laget? Mange skrivefeiler.

Finner bare en feil jeg. At jeg glemte en I i Versus XIII på siste linjen. Den du fant er en quote og ikke min feil, og jeg forandrer ikke på qoutes, selv om de er feil. Så du gjorde også en liten feil, i tillegg til at det heter "en feil, flere feil", ikke "feiler" som du skriver ;)

 

Jeg tok ikke feil, for du skrev feil selv, og jeg sa ikke at det var bare fra deg skrivefeilene var fra. Dessuten, ikke klag på at jeg sier skrivefeiler, alle her sier det. Blir vant til slikt.

 

 

Angels Eye: Jeg har nesten rundet det, men gikk lei. Det var bedre enn forventet, men veldig ensformig. Dessuten er hovedskurkene en av de kvalmeste skurkene ever. Ikke bra lagd i det hele tatt. Hvis det er überfan av FF7, vil du nok holde ut hele veien.

Endret av Patney
Lenke til kommentar
Sitter å venter på PSP og Crisis Core nå :dribble:

 

 

Noen som har spilt det?

 

Vel, hvis du gadd å lese hele posten min over så skrev jeg en liten verdict.

 

Sitat: Angels Eye: Jeg har nesten rundet det, men gikk lei. Det var bedre enn forventet, men veldig ensformig. Dessuten er hovedskurkene en av de kvalmeste skurkene ever. Ikke bra lagd i det hele tatt. Hvis det er überfan av FF7, vil du nok holde ut hele veien.

Lenke til kommentar

Returnerer Jenova?

 

Det er mange FF-fans som beskriver det hele som tull mens andre mener det er for stpr referanse mellom spillene. Som de aller fleste vet så har alle Final Fantasy-spill en eller flere referanser til en karakter i et tidligere spill. Kan dette være FFXIII sin referanse? Det er faktisk noen som går så lang at de påstår at FFXIII er en remake av FFVII, selv om det hele virker drøyt.
Lenke til kommentar
Returnerer Jenova?

 

Det er mange FF-fans som beskriver det hele som tull mens andre mener det er for stpr referanse mellom spillene. Som de aller fleste vet så har alle Final Fantasy-spill en eller flere referanser til en karakter i et tidligere spill. Kan dette være FFXIII sin referanse? Det er faktisk noen som går så lang at de påstår at FFXIII er en remake av FFVII, selv om det hele virker drøyt.

 

trukke' det du! Lightning skulle riktignok kunne bli beskrev et som en "kvinnelig Cloud", men det har ikke blitt trukket noen flere VII-referanser enda av utvilerene...

Lenke til kommentar

Det bildet ligner jo ikke i det hele tatt på Jenova.

Skjønner ikke hvorfor folk tror at en FF7 karakter vil dukke oppe i FF13, det har aldri skjedd før.

 

Ja det har vært små referanser men aldri noe mer. Og når produsentene vil ha en kvinnelig Cloud så er jo det bare som en beskrivelse, ikke noe i direkte forbindelse med FF7.

 

Som du kan se har Lightning skulderplate på sin venstre skulder, og litt de samme blå øynene som Cloud har, men dette går ikke lengere enn design.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...