Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!


Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

  1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

    • Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Zanmato funker da på Drak Yojimbo. Var GRUNNEN til at jeg slo ham tre ganger på rad (av fem)...

 

Men nå vet vi at SE vil stille opp på E3, og da er det mulig at FFXIII vil være der med masse info, siden det ble nevnt at 2008 skulle være det store året for FFXIII. La oss nå bare krysse fignrene og håpe på at SE har noen greier til Juli...

Lenke til kommentar
Håper egentlig mest på at de gir ut masse info om Final Fantasy Versus XIII.

 

More hope for a simultaneous release of FFXIII and FF Versus XIII:

Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots is managing a worldwide simultaneous release, launching in Japan, North America and the UK & Europe on the same day, so Final Fantasy XIII using this strategy is not too far fetched.

Link

 

1up.com have done quite an in depth interview with Square-Enix's research and development manager, Taku Murata concerning the newly named Crystal Tools Square-Enix have developed. The interview explains issues like why the White Engine was renamed, how easily can games be ported to other platforms and if the development of the Crystal Tools has effectively delayed the developmnet of FFXIII and Versus.Link

 

The new issue of UK PLAY Magazine (issue no. 163) has released a preview on Final Fantasy XIII, and a very small article on progress and speculation of Final Fantasy Versus XIII.

Link

 

According to a member of Neogaf, the music track "Versus Theme" has been leaked onto the internet which has supposedly come from the Yoko Shimomura CD.

It is uncertain whether this is actually music from Final Fantasy Versus XIII because the CD isn't supposed to be out until March, but it certainly fits the mood of the game.

Link

 

He also talks a bit about the Final Fantasy Versus XIII character design and how he was hesitant to introduce a character like his to the series. He also makes the point of stating "He is not the least bit a silent, depressed little boy". [Please read through the full translation for a better perspective on this section of the interview] He also confirms that the Final Fantasy Versus XIII main character's name is also to do with weather and will be announced the next time they release more Final Fantasy Versus XIII info. As well as this, he makes the interesting comment that He does not act like Cloud or Squall as many people have already assumed.

Link (Her kan du også se en fin tegning av Cloud og Squall med reveører, samt en rev med Dual Shock-Keyblade)

 

Det står mye mer på hver link ;)

Endret av Dunedain
Lenke til kommentar

La oss i første omgang glede oss til XIII, vXIII kan vi forvente et sted i 2010. Seks personer: prinsepjokken, shotgun guy, glasses guy, scar guy, hood guy, rapier girl, ingen navn, moderne setting, prinsepjokken får glødene øyne når han holder et sverd og krystaller som naboland vil ha. To år etter første fremvisning er dette omtrent alt vi vet...og ja, symboler bak folka som en del av kampsystemet...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Kanskje litt offtopic når det gjelder det dere snakker om nå, men jeg bestemte meg for å surre meg inni emulator rotet og ser for øyeblikket etter:

ePSXe CDR WNT/W2K core 1.5.2.

Men finner ikke noen plasser å hente den ned fra :( Noen her som tilfeldigvis har filen liggende og som kan dele den med meg? Har så lyst å spille en av mine gamle favoritter.

 

mvh

Dask

 

 

EDIT: FIkset

Endret av dask
Lenke til kommentar

@dask: Spille IX eller VII, eh? Tro meg, du kommer til å like den emulatoren, men om du skal spille FFIX, er du nødt til å bruke 1.5.2, eller den rett før den nyeste, siden den ikke håndterer at de vanlige overfield-figurene legges oppå FMV'er, som resulterer i at den krasjer. M.a.o, de figurene du ser vanligvis under spilling under kamper og konversasjoner, kan ikke legges oppå de fine CGI-filmene som kommer nå og da, grunnet en eller annen feil. Første krasj skjer når du forlater Dali med airship'et.

Lenke til kommentar
@dask: Spille IX eller VII, eh? Tro meg, du kommer til å like den emulatoren, men om du skal spille FFIX, er du nødt til å bruke 1.5.2, eller den rett før den nyeste, siden den ikke håndterer at de vanlige overfield-figurene legges oppå FMV'er, som resulterer i at den krasjer. M.a.o, de figurene du ser vanligvis under spilling under kamper og konversasjoner, kan ikke legges oppå de fine CGI-filmene som kommer nå og da, grunnet en eller annen feil. Første krasj skjer når du forlater Dali med airship'et.

 

Er VII jeg skaffet meg, bruker ePSXe 1.7.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Utsettelse for FF Versus XIII

 

Utviklingen av tittelen som selskapet har jobbet med siden 2003 er blitt lagt på hylla, da utviklingslaget til XIII Versus blir overflyttet til Final Fantasy XII-laget for å hjelpe til med de siste detaljene rundt den etterlengtede tittelen. Dette er for å unngå flere forsinkelser, og det ser nå ut som om at ingen av spillene kommer før 2009.

 

Dette var triste nyheter. Versus XII var det spillet jeg gledet meg mest til av den nye serien. Men på den andre siden, så kommer XIII fortere.

Lenke til kommentar
Utsettelse for FF Versus XIII

 

Utviklingen av tittelen som selskapet har jobbet med siden 2003 er blitt lagt på hylla, da utviklingslaget til XIII Versus blir overflyttet til Final Fantasy XII-laget for å hjelpe til med de siste detaljene rundt den etterlengtede tittelen. Dette er for å unngå flere forsinkelser, og det ser nå ut som om at ingen av spillene kommer før 2009.

 

Dette var triste nyheter. Versus XII var det spillet jeg gledet meg mest til av den nye serien. Men på den andre siden, så kommer XIII fortere.

 

Mener du ikke at de er flyttet til XIII laget? Mange skrivefeiler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...