Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!


Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

  1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

    • Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53


Anbefalte innlegg

fantastisk serie men synes ikke det som har kommet etter FFX har vært det helt store.

 

FFX-2 var direkte latterlig eneste grunnen til at jeg ikke slutta spille det midt i var at jeg var nyskjerrig på historien.

 

FF12 manglet dessverre personer som man ble bundet til, hvertfall i etter mitt synspunkt. Vaan som er "helten" er mindre enn en bi rolle i helheten. Den politiske historien var helt grei, men i Final Fantasy forventer jeg mye mer. Jeg vil ha den politiske delen men jeg vil også ha noe karakter historie som ikke bare er kort vissvass :/

 

Lost Odyssey var et stort stepup i riktig retning fra ff12! creds til mistwalker. Håper de fortsetter og lage gode rpger i kjent FF stil.

 

Og nå er det ikke stort annet å gjøre enn å sitte gni seg i henda og vente på ff13 :) har troa!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånn jeg ser det så var Balthier helten og Vaan kun forteller og at vi ble fortalt historien fra han sin vinkel.

Har aldri fullført FFX-2 men må vel nesten gjøre det pga historien. Har sett på youtube at Yuna finner Tidus og det syntes jeg ødelegger den fine slutten på X.

Lenke til kommentar

Muuuulig jeg fullfører X-2 og kommer meg forbi Dark Magus Sisters. Syntes ikke mye om spillet selv, da det er litt vel forskjellig fra resten av FF. Og det var nesten mindre figur-historie i X-2 enn XII, nesten ingen faktisk. Vel, Paine ble en slik "let's go!"-jente mot slutten, som de to andre...

Lenke til kommentar

Etter å ha lest på mange forumer rundt omkring, hvor Sephiroth ble skrytt opp i skyene om hvor fantastisk vanskelig han var, trodde jeg på det og forberedte meg på tidenes kamp.

 

....Jaha ja. Med Cloud på Level 89 og Cid og Vincent på Level 85 eller noe, alle med sitt ultimate våpen og Cloud hadde Knights Of The Round var jeg klar tenkte jeg. Strategien var enkel: Jeg skulle bare denge løs på'n og bruke KOTR hvis det ble for ille, et slags trumfkort.

Jeg fikk ikke brukt KOTR en gang. Sephiroth er den den svakeste final bossen jeg har slåss mot (på det tidspunktet). Han har 80000 HP eller noe sånt i den One Winged Angel formen.

Sephiroth er oppskrytt så det holder. :roll::shrug:

Lenke til kommentar
Jeg prøvde å ta våpenet in vannet men døde. Ikke at jeg klarte å ta han. For Red XIII angriper hele tiden med 7777 D/HP og våpenet kan ikke gjøre noe. Så sannsynligvis døde jeg etter at tok after death finish move.

 

Skjønte ikke mye av det innlegget der,men er det Emerald Weapon du mente du skulle ta?

 

Nytter ikke bare med 7777 der da nei,..KotR..Mime..Final Attack...er noe av det du burde få deg..viss du ikke har det da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...