Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!


Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

  1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

    • Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er jeg som trenger hjelp. =P

Men takk. Er det bare å laste ned og trykke på "kjør xp"?

 

Du må få deg VMware, en XP-plate, så må du installere XP i VMware, etter det skulle alt gå bra.

 

VMware er ikke et skall eller et "XP-program", men en virtuell datamskin du kan installere omtrent alle OS på. Brukes mye i Linux-miljøer for å kjøre XP-programmer. Installasjonen skulle du klare selv :p

Lenke til kommentar
9/10!

 

For øvrig fikk jeg tårer i øynene da jeg runda FF X, var 11 år og hadde spilt ca 200 timer. :p

 

Jeg har FF8 på PC-en, men med ny PC og 32-bits Vista får jeg det ikke til å kjøre. Noen som har tips?

FFX var det første FF spillet jeg har spilt ordentlig.

Fikk en liten klump i halsen når tidus tok farvel og av talen til Yuna.

 

Nå er jeg ferdig med Crisis Core også så nå kan jeg fortsette på FFVII. Ble Cloud aldri Soldier First Class? Zack bare rappa en drakt til han i CC. Blir Zack nevnt i FFVII etterhvert? Har ikke hørt noe om han ennå og tror jeg begynner å nærme meg slutten av cd1.

Lenke til kommentar

 

Cloud ble aldri First Class,han bare laget en illusjon av hva som hendte utifra minner fra Sephiroth og ting Zack har sagt.

 

Zack blir nevnt pittelitt...og du kan se en video av Zack og Cluod kommer seg ut ifra to beholdere i Shinra Mansion i Nibelheim og litt når de sitter bakpå en pickup der de prater,og tilslutt av Zack som blir skutt av Shinra Soldiers..men denne vidoen er "skjult" så den må du på en måte finne selv... ;)

 

Endret av Diesel_
Lenke til kommentar
Nobuo-san

 

...wow.

 

Noen her som er enig i at FFXII er for føkkings simpelt? Er jo bare å lære seg alt. Men jeg hadde lyst på litt utfordring, og fant på et ganske bra system, som jeg må føre opp på ark for å holde orden. Slik at jeg ikke kan lære meg alt, og kanskje heller utvikle klasser som black mage osv. Har så vidt begynt, men er for opptatt med et par PSP-spill, Patapon og Disgaea :p

 

Ehrm..ja,det er jo "bare" å lære seg alt på de andre FF spillene også da...??

 

Å lære seg absolutt helt like skills på absolutt alle karakterer? Jo, det er mulig på FFVII, FFVIII og FFX(2)(OG FFXII), men de to jeg liker best er FFVI og FFIX. Og der har de klasser, slik at man må bruke litt annen strategi enn å bare velge de tre karakterene man liker best og lære de ALT. Man kan ikke lære Zidane black magic, liksom. Da må man ty til Vivi.

Lenke til kommentar
Kan noen hjelpe meg her. Jeg skal til Gold Saucer for å finne Keystone til Temple Of The Ancients. Jeg kommer meg ikke til Gold Saucer. Sitter fast i ørkenen. Jeg snakker om Final Fantasy VII

Ehm, du kommer deg ikke inn mot den store blomsttingen fordi du sklir i sanden? Gå nord til den lille fattige byen du har kræsjet toget i. (eller skal, hirr hirr) og ta taubanen derifra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...