Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!


Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

  1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

    • Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor skulle det være noe problem å puste under vann når man kan skyte ildkuler? ^^

 

Haha, så den Dead Fantasy-filmen fra side 138 nå, det var saker. De DoA-jentene ser så harry ut! Og hvorfor måtte hun nøkkelslengende tullingen fra Kingdom Hearts komme? Og lol at Rinoa kommer og eier alle, hun er jo den vakeste karakteren i spillet :p

 

Skulle likt å se DoA-pøblene hamle opp med Auron, Kimahri, Balthier, Basch, Squall, Irvine, Zell, Cloud, Vincent, Cid og Barret!

 

Btw: Hva med summons? Yojimbo, jeg velger deg!

Endret av Emoel
Lenke til kommentar

Yuna må da summone Anima (BANG! BANG! BANG BANG BANG BANGETIBANGETIBANGETIBANGETIBANGETIBANGETIBANGETIBANGETIBANGETIBANG!!! DJUUUUUU-PCHSXSCH-KPHSSHXC-PHSCHCXCHSXC! HEEEEEEEEERCHK! DUMP! 1599984 <<OVERKILL>>), eller Shiva (*pling* BSJRSJRSJRSJR! *knips!* BÆÆÆNG! SKINGRE!) Skal man kværke noen må det skje med stil, bare kappe dem i to med et djevel-sverd er juks! :mad: Så det så!

 

Har det vært noen gang i FF hvor ett eneste angrep kan gjøre mer en 1.5 mill skade utenom Oblivion?

Lenke til kommentar

Du sier at man må kværke noen med stil, er liksom ikke at en helt syyyk fet samurai kapper dem i to med en katana stil? Det er det faen meg. Anima er grei, men Shiva er pingleaeon deluxe, bruk heller Bahamut, Ixion eller Ifrit.

 

Jeg vet ikke om akkurat 1.5 mill, men Wakka->Attack Reel->Perfect gir 14x99999=1399986dmg. Hvis du i tillegg overfører overdrives fra de 6 andre personene via Entrust får du 1399986x7=9799902dmg, nesten 10 millioner (antar at man har Celestialvåpenet til Wakka og en god del av Sphere grid fullført).

 

Ellers kan Odin og Yojimbo K.O.e, og du har jo Death og Doom...

Lenke til kommentar

Men Gameshark og Action Replay er juks på det største, da.

 

"Øøy, jeg mekka FFVIII 100% på 30 timer å hadde lv100 på alle folka å alle GF å alle abilities fra starten av, LOL! Åsså brukte jeg savehacker å fikk med meg Edea, Seifer å Omega Weapon LULZ!!!1!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...