Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!


Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

  1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

    • Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har FFX og FFX-2. Jeg har runna FFX, det er det :yes: BESTE :yes: spillet i serien!! (ut av de spillene som jeg har prøvd)

Men FFX-2....uff....Det har liksom ikke så mye med FF og gjøre mener nå jeg. Det er jo riktig nok god grafikk og slikt, men det er ikke like gjennomtenkt som resten av serien er.

Endret av Jekyll
Lenke til kommentar
Jeg vil også meget gjerne joine religionen deres  :D  spillte FF7 for første gang som 8 åring og helt siden har jeg vært hekta  :love:  likte ikke helt FFX - 2 da men pytt, pytt. Gleder meg til FFXII, det ser digg ut  :love:

Velkommen skal du være :D

Er jeg også velkommen? Jeg har runna FFX og er nesten ferdig med FFX-2, jeg har også prøvd mange av de andre spillene i serien. Er forresten ny her på forumet :D

Lenke til kommentar

Det er vel bare å henge litt på irc (#ff-norge.net @ quakenet), eller å prate i denne tråden :)

 

Det er jo også et forum på ff-norge.net, så der er det også mulighet til å poste og spørre.

 

Hvis du vil ha annbefalninger på ff-slipp: VII og IX er supre :)

Lenke til kommentar
Det er vel bare å henge litt på irc (#ff-norge.net @ quakenet), eller å prate i denne tråden :)

 

Det er jo også et forum på ff-norge.net, så der er det også mulighet til å poste og spørre.

 

Hvis du vil ha annbefalninger på ff-slipp: VII og IX er supre :)

FF VII er best ut av de spillene synes jeg :D

Lenke til kommentar
tenkte jeg skulle spille gjennom FF7 på nytt atter en gang. noen som vet om en perfekt guide? så jeg er sikker på at jeg får med meg absolutt alt. (helst en gratis på nett, men er åpen for kjøp i butikk)

 

takker...

Jeg sitter med planer om å skrive en _komplett_ gjennomgang av ffvii på norsk. Skal sette meg ned nå snart, og planlegger å legge den ut i ff-norge.net

Lenke til kommentar
tenkte jeg skulle spille gjennom FF7 på nytt atter en gang. noen som vet om en perfekt guide? så jeg er sikker på at jeg får med meg absolutt alt. (helst en gratis på nett, men er åpen for kjøp i butikk)

 

takker...

Jeg sitter med planer om å skrive en _komplett_ gjennomgang av ffvii på norsk. Skal sette meg ned nå snart, og planlegger å legge den ut i ff-norge.net

:)

Det hadde vært utrolig tøft. Når vi nå etterhvert får opp siden sånn den skal være, og fårr seksjoner for hvert av spillene, så kunne vi også trenge fullstendige gjennomganger (walkthroughs) av spillene på norsk. Dersom du vil skrive en for FF7 og vi får bruke den så hadde det vært kjempebra!

Lenke til kommentar

Ja, når vi snakker om ff-norge, det virker som om forumet og medlemslisten ikke funker noe særlig.

 

får bare noe sånt:

 

 

Warning: main(./global.php): failed to open stream: No such file or directory in /hsphere/local/home/ff-norge/ff-norge.net/modules/Forum/index.php on line 56

 

Om dette er noe som gjelder for alle, ville jeg anbefale å opplyse om dette på fremsiden.

Endret av slash
Lenke til kommentar
tenkte jeg skulle spille gjennom FF7 på nytt atter en gang. noen som vet om en perfekt guide? så jeg er sikker på at jeg får med meg absolutt alt. (helst en gratis på nett, men er åpen for kjøp i butikk)

 

takker...

Jeg sitter med planer om å skrive en _komplett_ gjennomgang av ffvii på norsk. Skal sette meg ned nå snart, og planlegger å legge den ut i ff-norge.net

er en norsk en på gamefaqs :) mulig den ikke er helt komplett, har ikke sett på den.

http://db.gamefaqs.com/console/psx/file/fi...y_vii_norge.txt

 

 

bruker den øverste walkthrough'en på gamefaqs siden jeg... og håper den har med seg alt.

Lenke til kommentar
bruker den øverste walkthrough'en på gamefaqs siden jeg... og håper den har med seg alt.

Så du leser walkthrough om FF VII, helligheten selv? Du skulle skamme deg dypt inn i hjerteroten ^^

 

Men fra spøk til revolver, Det er mye morsommere å spille et spill uten en FAQ / Walkthrough. Så heller slå opp om du står fast. Storyen blir mye morsommere uten at man vet hva som skjer!

 

edit 4 skrivefeil :(

Endret av clvn
Lenke til kommentar

Jo det er generelt sant at det er bedre uten walktrough og sånt, men i et spill som FF7 kan det av og til være nødvendig med et lite tips i ny og ne. Som f.eks senere i spillet om du drar tilbake til Nibelheim i kjelleren til professor Gast, så ser du flashbacks fra når Cloud og Zack ble pumpa med mako og hvordan de rømte og hvordan Cloud fikk sitt kule Braver-sword osv. Genialt!

 

Edit: Til deg Slash:

 

Kan du hjelpe til med å få designet inn i php da? Har lagd et kult design, men jeg gjør alltid feil med dette med design. Jeg tegner designet fra bunn av når jeg egentlig bør tegne det etter en mal som jeg vet funker.

 

Btw: Andree_goaal? Fikk du psd-utgaven? Tror det var litt for stor størrelse så det ble ikke sendt eller noe sånt. Har du en annen mail enn hotmail? Vet ikke hvor lagringsplass man kan ha på hotmail, men filen er ihvertfall på 5MB eller noe sånt pakket.

 

Går det an å legge det ut her på forumet? Vet ikke om det er lov med 5MB som vedlegg.. Noen som har et forslag på hvordan jeg kan få psd-fila fra harddisken min til alle dere som vil ha den?

Endret av raziel014
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...