Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!


Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

  1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

    • Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Crisis Core er veldig bra frem til nå. Har ikke spilt så mye story, men tatt missions for å få masse forskjellig stæsj først.

Virker ikke som om det er så mye taktikk, men heller bare løpe på å kutte ned alle som er i veien. Noen som vet åssen man får frem Ifrit? Når jeg fikk han så stod det at han var lagt til på den rulett tingen men når den kommer opp så ser jeg han ikke. Digga hellfire, Ifrit så for en gangs skyld skikkelig ond ut :evil:

Lenke til kommentar

Crisis Core hadde nok aldri et sjangs i helvette å komme i nærheten av nivået til FFVII, men det er et bra hack & slash med en del RPG elementer som vil underholde deg ganske godt, jeg har testet det et par timer på kompisen sin PSP og har så langt ingenting negativt å si.

Lenke til kommentar
Remixes av tracks fra FF-spill og masse andre: http://www.ocremix.org/ Råder dere til å søke etter remixen Jenova Returns, helt epic!

Flott at jeg ikke får lastet den (Jenova Returns) ned da. Ingen av download linkene fungerer. Noen tips? De hadde for øvrig masse kult, takk.

 

Forespørselen min om å legge ut FF-nettstedene deres står fortsatt =)

Endret av Emoel
Lenke til kommentar

Da har jeg gjennomgått Crisis Core, og jeg er veldig positivt overrasket. Storyen holder høyt nivå, grafikken er det beste jeg har sett på PSP. Selve gameplayet er jeg ikke så stor fan av, men alt i alt et bra spill.

 

Anbefales til alle FFVII-fans.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...