Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!


Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

  1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

    • Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oh, jeg skulle ønske jeg var deg, paa99, og kunne oppleve magien til FF VII for første gang :wee:

mhm...

Jeg spiller på en 42" flatskjerm og det virker som om det blir for stort og bildet blir litt for strekkt eller er det bare grafikken som suger så jævlig?

Noen ganger så forstørres bildet slik at det "går utenfor" skjermen i noen sekunder. Ville det vært bedre å spilt det på en litt mindre tv eller?

Jeg antar det er fordi du har en widescreen skjerm.

Lenke til kommentar

Det hadde vært kult med en film av FFVII...Med mindre de skal lage remake med bra grafikk og god voiceover. Lever meg litt mer inn i historien når grafikken er bra og når karakterene får stemmer. AC var veldig bra og jeg har sett den mer enn en gang for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Ellers så kunne de jo lagt en serie. Det trenger jo ikke være 3D heller, de kunne jo lagd en animè.

Ja jeg ser anime selv jeg så har ikke noe imot det, men det ville blitt best animert fører jeg.

 

Ellers så kunne de jo lagt en serie. Det trenger jo ikke være 3D heller, de kunne jo lagd en animè.
Lenke til kommentar

Gah. Stemte feil for glemte at seff FF3 var det amerikanske navnet for det som egentlig var 6eren. :p

Det spillet var fett husker jeg. 7eren var også fet. 12eren virker skamfet så langt, hadde jeg bare hatt bedre tid og hadde jeg bare hatt tilgang til PS2 (herpet) så jeg slapp å bruke PCSX2 som fortsatt korker seg litt i det... Uansett. Hyggelig tråd.

Endret av TitanKvad
Lenke til kommentar

da går du videre gjennom den "dalen..så går du inn i det huset ved den gården..prat med en chocobo for å få deg en chocobo materia..så lei deg en chocobo...eller fang deg en..så tar du fuglen din og "rir" over det vannet...IKKE gå over selv..for da kommer slangen å tar deg...så når du er over og kommet til hulen..gå av fuglen din og gå inn i hulen...

Lenke til kommentar
da går du videre gjennom den "dalen..så går du inn i det huset ved den gården..prat med en chocobo for å få deg en chocobo materia..så lei deg en chocobo...eller fang deg en..så tar du fuglen din og "rir" over det vannet...IKKE gå over selv..for da kommer slangen å tar deg...så når du er over og kommet til hulen..gå av fuglen din og gå inn i hulen...

Takker for svar, men lurte egentlig bare på om det var noen effektiv måte å bruke mapen på...Skal prøve å greie spillet på egenhånd. Leitinga er litt av sjarmen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...