Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!


Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

  1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

    • Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håhå, blåste støvet av XII her forleden. Hadde en del sidequests igjen etter at jeg rundet det, men jeg tror jeg trengte en pause. I hvert fall må jeg si hvor imponert jeg er over at det faktisk fremdeles er veldig morsomt å spille. Equip-systemet er jo som sendt fra gudene (som i IX) og spillmekanikken er så gjennomført. Utrolig hvor gøy det er å mekke seg et perfekt gambit-oppsett for så å se laget ditt slakte hva som helst på grunn av din taktikk. Nei folkens, jeg tror jeg har en ny favoritt.

Lenke til kommentar
Håhå, blåste støvet av XII her forleden. Hadde en del sidequests igjen etter at jeg rundet det, men jeg tror jeg trengte en pause. I hvert fall må jeg si hvor imponert jeg er over at det faktisk fremdeles er veldig morsomt å spille. Equip-systemet er jo som sendt fra gudene (som i IX) og spillmekanikken er så gjennomført. Utrolig hvor gøy det er å mekke seg et perfekt gambit-oppsett for så å se laget ditt slakte hva som helst på grunn av din taktikk. Nei folkens, jeg tror jeg har en ny favoritt.

:cry:

Onkelen min låner mitt FFXII, og jeg savner det veldig. Nå gleder jeg meg til Revenant Wings kommer. :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg er på min tredje gjennomspilling. Satser på å få gjort alt mulig. Til nå har jeg vel gjort litt under 40 hunts. Har Zodiac spear og planlegger å få alle de beste våpenene. Har 10 espers.

 

På tidligere saves har jeg fått alle espers, tatt alle hunts utenom den siste, fått de fleste av de beste våpnene og tatt de fleste optional bossene, utenom den vanskeligste.

Lenke til kommentar
Du Trouble.....prøvd deg på en Cloud frisyre eller ;)

Noe sånt ja, en stund tilbake lignet frisyren min litt på Squall egentlig...:D

 

 

Dere som har spilt XII (og liker det, orker ikke syt om at det er dårlig osv), hvor langt spilte dere? Altså; hvor mye mer enn story gjorde dere? Jeg holder på med diverse optional bosses og våpenanskaffelser for tiden.

Jeg har gjort mye. Jeg har en fil med 120 timer (gjort det meste av hunts og mange Esper men har ikke Zodiac Spear) og en annen fil med noe rundt 60 timer (har Zodiac Spear, det var hele grunnen til at jeg begynte på nytt).

Jeg skal begynne på nytt en gang til når jeg får mitt tilbake, da skal jeg prøve å skaffe det som kan skaffes og jakte på de monstrene og Esper'ne som finnes. :)

Lenke til kommentar

Jeg begynte også på en ny save for å få Zodiac spear. På den gamle var det vel ca 80 timer, men ingen Zodiac.

 

Det eneste som jeg synes at suger i FF XII er random treasures/chests. Noen ganger dukker ikke chests opp. Dukker de opp så er det ikke sikkert at du får noe bra i det hele tatt. Eller så må du equipe diamond armlet for å få bra saker og selv da er det ikke sikkert at du får noe bra. Arrgh!

Lenke til kommentar
Hehe, min er på 150:p Nå skal det sises at mye er dødtid. Jeg gikk glipp av Zodiac Spear, fy faen så idiotisk at noen kister ødelegger for det, men ellers har jeg ikke så mye igjen. Blir litt vanskelig å snakke om det, vet ikke helt hva folk anser som spoilere.

Du kan jo bare safen og legge det under spoiler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...