Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!

Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

• Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det en del måneder siden jeg så AC, men jeg mener at du kan se Reeve i filmen, men ikke i noen stor rolle. Mulig jeg blingser her though.

Ellers så må jeg si at første gang jeg så AC var det skikkelig høy nostalgifaktor og da syntes jeg filmen var skikkelig bra. Men nostalgien og spenningen med å vite hvordan det gikk med karakterene ga seg etter å ha sett filmen en gang. Jeg vil si AC er sånn litt over midt på treet. Terningkast 4.

Lenke til kommentar
Cait Sith er en dukke? Jeg tenkte på den faktiske personen som styrer dukka?(Reeve Tuesti)

Ah, det var jeg faktisk ikke klar over (eller, rettere sagt, jeg husket det ikke, i og med at det er lenge siden jeg spilte FF VII). Men nei, Reeve er ikke med i AC annet enn at han ringer Cloud og snakker med ham, tror jeg. Mulig han dukker opp i en liten birolle eller noe sånt.

http://finalfantasy.wikia.com/wiki/Reeve_Tuesti

AC var en OK film. Fet animasjon og kule slåsskamper, men historien var ikke så mye å skryte av. Får vel terningkast 4 av meg også.

Endret av Eldritch
Lenke til kommentar

halla...

Noen som i det hele tatt bruker mist greiene i 12èrn?Tror ikke jeg får det til helt ordentlig(har skada på det meste ca 20000-30000 på en chain...tror jeg...husker ikke helt) så jeg bruker det ikke.

Hvor mye skal en greie å skade med en chain egentlig?

Lenke til kommentar

HAAAAAAAAAAAARRRGGHH!!!!!

HOLYSHIT HOLYSHIT HOLYSHIT HOLYSHIT HOLYSHIT *hyperventilerer*

youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=xHpxRuafXG8...ead.php?p=56088

http://www.youtube.com/watch?v=zEvvcEUtb_E...ead.php?p=56089

Åssn faen embedder man youtube?!

Disse ble sluppet på "CLOUD DVD" som fulgte med Playstation Magazine i Japan

EDIT:

dvdrip:

http://finalfantasy-xiii.net/download/download.php?file=17 ffxiii

http://finalfantasy-xiii.net/download/download.php?file=18 versus

@ Pa99: Har greid tolv i chain på pur luck. Hold inne R2 hvis det ikke sier noe om en knapp du kan trykke. Hvis det vises en knapp (/\, firkant eller X), hamre løs på den. Du må ha minst tre stykker med Mist Knack også, da...Har klart oppimot 70k, tror jeg

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar

Hu jenta i FFXIII blir kalt Lightning, men om det er det hun heter i selve spillet vet ikke jeg. Jeg tror Nomura har sagt at han ville ha en jente versjon av Cloud Strife, og hun ligner jo litt da...I ansiktet og sånt. Han på motosykkelen ligner litt på Seifer egentlig...selvom jeg tror at og det er med et veldig stort håp om at det er Cloud selv...eller kanskje de er barna hans...:S Vet ikke jeg, bare noen tanker...

Endret av Trouble
Lenke til kommentar

Lightning var navnet vi så i traileren ved E3 2006 når vi så kampmenyen, og et fanart av motorsykkeltypen, eller "Mr 33cm" etter skostørrelsen, har til og med samme vest som Seifer i et fanart. Og ja, Nomura ble spurt om å lage en slags kvinnelig Cloud da han skapte henne, og har selv beskrevet henne som "lite feminin". Men jeg tviler på at hun ellers har noe med Cloud å gjøre, da universene er helt forskjellige.

Lenke til kommentar

Freste i gang nå, har to problemer.

1. Hvordan konfiguerer jeg knappene?

2. Alt gikk på speed, noe jeg har gjort eller noe som lett kan fikses?

og til sist ikke et problem, men. Hvis noen hadde hatt en save fra rett etter Midgar(?) så hadde jeg blitt veldig glad om du kunne delt denne. Sist jeg spilte kom jeg gjennom hele Midgar før min søster gjorde så saven forsvant og jeg mista lysten på å spille gjennom den delen om igjen :dontgetit:

Lenke til kommentar
Freste i gang nå, har to problemer.

1. Hvordan konfiguerer jeg knappene?

2. Alt gikk på speed, noe jeg har gjort eller noe som lett kan fikses?

og til sist ikke et problem, men. Hvis noen hadde hatt en save fra rett etter Midgar(?) så hadde jeg blitt veldig glad om du kunne delt denne. Sist jeg spilte kom jeg gjennom hele Midgar før min søster gjorde så saven forsvant og jeg mista lysten på å spille gjennom den delen om igjen :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...