Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!


Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

  1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

    • Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
DET hadde vært kult.

 

Cloud kommer ned trappene i Shinra HQ med DEN mopeden!hahhaaaa...

 

Men må si..den sykkelen han har i spillet er feeeeet!! :love:

 

Hehe, tror Shinra-soldatene hadde tatt ham igjen ganske fort om han kom på mopeden til Fridtjof.

 

Og ja, motorsykkelen til Cloud er grisefet. Både den i FF VII og den i FF VII: Advent Children.

Lenke til kommentar
Hehe, tror Shinra-soldatene hadde tatt ham igjen ganske fort om han kom på mopeden til Fridtjof.

 

Og ja, motorsykkelen til Cloud er grisefet. Både den i FF VII og den i FF VII: Advent Children.

 

Åtte sverd eller noe sånnt skult inne i sykkelen :dribble: Og de badass-dekkene OCC ALDRI vil få på sine sykler!!!

 

"Hmm...hvor på Fridtjof's sykkel skal sverdene mine gå?" Motorsykkel og motorsykkel...mer en knallert....

Lenke til kommentar
Hehe, tror Shinra-soldatene hadde tatt ham igjen ganske fort om han kom på mopeden til Fridtjof.

 

Og ja, motorsykkelen til Cloud er grisefet. Både den i FF VII og den i FF VII: Advent Children.

 

Åtte sverd eller noe sånnt skult inne i sykkelen :dribble: Og de badass-dekkene OCC ALDRI vil få på sine sykler!!!

 

"Hmm...hvor på Fridtjof's sykkel skal sverdene mine gå?" Motorsykkel og motorsykkel...mer en knallert....

 

Jau, First Tsurugi er vel fem mindre sverd som er satt sammen til ett stort sverd; http://finalfantasy.wikia.com/wiki/First_Tsurugi

 

Om Cloud ikke fikk plass til sverdet på mopeden til Fridtjof, så kunne han eventuelt brukt høna til Fridtjof (Priscilla eller hva det enn var den het) som våpen :p

Lenke til kommentar

FFVIII er jo typ - beste spillet noensinne, dyp historie, om man faktisk ser twisten i slutten og sammenhengen mellom Rinoa og Ultimecia, åpner det for mange teorier, konge battlesystem, med junction systemet som åpner for artige måter å kjøre gjennom fightsa i spillet på, jeg kan forsåvidt si meg enig med at å "drawe" magic kan være plagsomt til tider(typ drepe fiender for aurastones eller drawe aura fra Seifer i Lunatic Pandora i en god time) og på Ultimeca om du mister ultima om du har statta den på strength. Soundtracket er og et av de beste gjennom spillene, og jeg digger måten historien utarter seg på.

Jeg har spilt gjennom samtlige spill(og mystic quest, FFXI teller vel nærmest ikke?)Og jeg må si jeg har likt FFVIII best by far, atmosfæren, alt, er bare.. episkt!

Totalt vil jeg si VI-IX er de "gylne" spillene, alle er jo bare helt.. konge

 

Hei foressten!

Endret av teepo
Lenke til kommentar
Han kællen i blå dress som styrer Caith Sith ser man aldri i AC? : <

 

Um.. Caith Sith ER "kællen i blå dress" ;) Og han dukker opp i AC.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Cait_Sith_%28...II%29#Cait_Sith

http://finalfantasy.wikia.com/wiki/Cait_Si...al_Fantasy_VII)

 

Two years later in Advent Children, Cait Sith, riding on Red XIII, joins the remaining members of AVALANCHE to help Cloud defeat Bahamut SIN.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...