Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!

Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

• Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hihih har et problem.. :p jeg har fått tak i Caladbolg men jeg kan ikke upgrade den. Da jeg trykker customize og finner Caladbolg kan ikke jeg trykke på den(grå skrift) og nei jeg har ikke på weapon heller...hvordan upgrader jeg den og fjerner NO AP!

Takk på forhånd!

:)

Endret av kingkamran
Lenke til kommentar

Lenge siden jeg spilte FF-serien. En kamerat fortalte meg at FFVII hadde så bra musikk, så vi måtte bare spille det. Når vi hadde runna det var det ikke lang vei til å runne VIII-X også. Kanskje jeg skal starte opp med disse vakre spillene igjen.

Lenke til kommentar
Lenge siden jeg spilte FF-serien. En kamerat fortalte meg at FFVII hadde så bra musikk, så vi måtte bare spille det. Når vi hadde runna det var det ikke lang vei til å runne VIII-X også. Kanskje jeg skal starte opp med disse vakre spillene igjen.

Det har jeg gjort i den siste tiden, jeg har spilt igjennom Final Fantasy VII og nesten IX, begynt så smått på Final Fantasy VIII og nå må jeg begynne på Final Fantasy X...ellers blir jeg gal. FFX :love:

Lenke til kommentar
Kom til der eg skal finne en knapp til å låse opp ene porten...da dukket det opp sånne Flan ting som er i FFX..Lightning flan,fire flan osv...

Og da dauet eg...hadde bare fran igjen da eg døde..så blei eg pissed så eg ga meg.. :p

Jeg pleier alltid å ta en "Game over" screen som et tegn på at:

1. Jeg er ikke høy nok level.

2. Jeg har ikke gode nok "Weapon, Armour, etc...".

3. Jeg bruker feil strategi.

Da pleier jeg som regel å levle opp folka og i FFXII kan du jo bare selge loot og kjøpe bedre ting, så der har du både 1 og 2 på en gang. Hold deg forresten nær en Save crystal, sånn at du er på den sikre siden. Sånn at du ikke flyr rundt og skaffer masse EXP også går du på en smell og mister all spilletiden din. :)

Endret av Trouble
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...