Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!

Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

• Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok, har oppdatert litt her og der på designet. Se vedlegg på forrige side.

Si deres meninger om forandringer og si ifra om noen vil ha .psd-versionen for å mekke litt på selv om det er idèer dere vil ha med! ;)

Det der var utrolig bra :thumbup:

jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å lage sånt. Jeg har prøvd ett par ganger før men får det ikke til, er ikke kreativ nok :cry:

Jeg ser ikke noe som kan forbedres ved første øyekast men om det dukker opp noe skal jeg si ifra.

Lenke til kommentar
Ok, har oppdatert litt her og der på designet. Se vedlegg på forrige side.

Si deres meninger om forandringer og si ifra om noen vil ha .psd-versionen for å mekke litt på selv om det er idèer dere vil ha med! ;)

Så bra... *bøyer seg i støvet*

Lenke til kommentar

Har vi bare fått tak i en som har peiling på php nå så hadde det vært knall! Jeg må egentlig jobbe i hele dag så jeg har ingen mulighet til å lære med phpnuke med det første ihvertfall, men etter kommer hjem kan jeg kanskje få sett litt på det.

Men stå på folkens! Verv folk! Og hør med de på webdesign-avdelingen på forumet! Det er sikkert noen Final Fantasy-fans der også!

Edit: Har lagd en tråd om det på webdesign og html-seksjonen på forumet.

Forhåpentlig er ikke tråden min feilpostet eller noe sånt og den får stå i fred!

Endret av raziel014
Lenke til kommentar

Poster her nå for alle dem som enda ikke har fått med seg dagens store nyhet.

http://www.ps3portal.com/?view=article&article=133

Final Fantasy coming to the PS3

During an interview with the Japan Gaming Magazine "Dengeki Playstation", Yoshinori Kitase (Director of Final Fantasy VII) revealed a Final Fantasy title is in the works for the PS3.

Dette KAN faktisk være en remake av Final Fantasy VII, som vi så glimt av i tech-demoen. Eller så kan det være Final Fantasy XIII. ;)

Lenke til kommentar

Hvorfor tror du det? En grunn kan jo selvfølgelig være at inget spillutvikler-firma lager en sånn tech-demo uten grunn. Altså selv de minste ting som denne demoen ser ut til å være har sikkert kostet en god del uansett og hvorfor skal de bare lage en sånn demo uten grunn? Utenom å vise fram Sony, men de må da ha gjort det for sitt eget gode og da vel?

Lenke til kommentar

Jeg velger å tro at det lure gliset til mr. square-mann når han sa "we're not currently planning on releasing a remake of ffvii as today" eller noe i den dur, var et aldri så lite hint. Jeg tror de holder på å lage en remake. Jeg nekter å tro noe annet. Blendet av kjærlighet og stahet er jeg nok, men jeg VIL tro på det.

Endret av slash
Lenke til kommentar

Har en liten mistanke jeg også. Som en på Adventchildren.net-forumet sa: Å bare lage den tech-demoen og ikke noe mer er som å bare vise fram godteposen til en unge og ikke la 'n få noe.

Jeg tror også at Square legger nøye merke til hvordan vi reagerer. De viste oss tech-demoen, og nå har de sett at de aller fleste maser enda mer om at nå MÅ de lage en remake. Nå har de fått bekreftelse på at vi vil ha den, og da lager de den.

Lenke til kommentar
Lager de en bra remake av Final Fantasy 7 så kjøper jeg PS3 kun for det spillet! Uten å tvile et millisekund!

2nd that!

Kommer det en bra remake, så kjøper jeg PS3, uansett hvor mange høvdinger jeg må ut med!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...