Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!

Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

• Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på om noen kommer til å porte noen av PS1-FF'ene til UIQ3, nå som jeg har kjøpt meg en SE P1i. Duke Nukem 3D har blitt portet til UIQ3, så det burde være mulig, bare at da må "knotrollene" bli bedre. Skjønte ikke en piss av den DN3-porten...og hadde vært konge om savene var de samme som i ePSXe!

Lenke til kommentar
den beste spill serien jeg noen gang har spillt.

Så sant som det er sagt. Når begynte du på ditt første FF spill og hvilket var det?

Det første jeg spillte var FF8, det var vel rett etter at det ble sluppet ut, etter det spillte jeg 7, så spilte jeg igjennom 4-6 før FF9 kom.

Så jeg er ikke akkurat en av de "eldste" FF spillerne, men jeg spillte utrolig mye når jeg først fikk prøvd serien.

Jeg kan tippe at hvis du spiller av et musikk stykke fra FF10 så kan jeg si deg noe om hvor det ble brukt på de fleste. Elsker musikken i spillene, har lastet ned mesteparten fra de senere spillene.

Hver gang jeg hører musikk fra spillet igjen, får jeg lyst å sette meg ned å spille det. Litt slik som hvis jeg hører noen av de gode muikkstykkene fra LOTR, så vil jeg se filmene igjen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Bare lurer, men er det noen her som har fått Svanda som blitzball-spiller i FFX? I så fall, HVEM FAEN ER DET!?!? Alle guides sier at hun er chocobo-treneren, men jeg har scouted henne på alle mulige måter. Enter tar disse guidene feil eller så har Square messet det til for PAL-versonen...

Eller så er det du som faktisk gjør feil.

Lenke til kommentar
Ja, glemte å nevne overdriven til Wakka. Uansett frustrerende at du må spille så mye Blitzball for å få tak i disse.

Har alle ultimatevåpen og de har alle break damage limit. Og så har alle figurene hver sin armour med break HP-limit, auto-life og ribbon.

jøss, har du på alle?

hvor mange timer er den save-en på?

Lenke til kommentar

Hadde en FFX save på nesten 900 timer...men så ble den takket være svak save-programmering fra Square's side ble den overskrevet da jeg ville starte en ny save >< Hadde alle celestials fullt låst opp, ~30k hp på alle figurene, max strenght/def/agility/magic på alle tror jeg, alle DA uten om Yojimbo (FEM ganger?!?!?), full monster arena, alle abilities på alle....en kraftig save, med andre ord :*( Starta ny save på PS3'en fra en hacket save. Skulle ikke maxet str på Kimahri, da. Biran og Yenke hadde ca 1.8 mill og 1.3 mill hp respektivt :lol: og var bare ellers ganske raske. Men fikk endelig eid evrae, seymour flux og yunalseca så heftig denne gangen :evil:

Lenke til kommentar

På vei hjem fra jobben i dag så stakk jeg en tur innom EBgames i Byporten. Bak kassa hang det et skilt med oveskriften coming soon. Ved januar stod det Final Fantasy XIII. Jeg spurte fyren i kassa om det var en demo eller noe som ble sluppet. Neida, mente fyren. Jeg spurte om det var den europeiske versjonen og det sa fyren at det var. Ham mente at FF XIII kommer i januar.

Jeg tror fortsatt at fyren kødda. Hadde ikke forventet release så tidlig og jeg har heller ikke hørt noe om det. Har noen andre her hørt noe om det? Eller var det bare en ondskapsfull spøk?

Lenke til kommentar

SE har sagt at XIII IKKE kommer i dette finansåret som slutter nå i mars. Januar 2009 til Japan er derimot mer forståelig. FFX var jo i produksjon fra 1999 til 2001, så 2006-2008/9 for FFXIII er jo fullt forståelig. Men nå til januar? roflmaoanhahaandwstcaswktfaotpaesapfmPS3! Si til tullingnen bak disken at den påstanden er like sannsynelig som at Supermario Galaxy slippes på alle formater!

EDIT: vis ham dette også: http://ps3.ign.com/articles/791/791052p1.html

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...