Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!

Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

• Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Køla ned første kampen mot Gilgamesh (åpningen var :rofl: Bare måten de snudde på hodene) Og fikk genji-sakene. litt mer levling og så kan jeg ta andre kampen. Eneste dumme var at musikken kom for dårlig frem...råbra låt, måtte bare laste den ned.

Artige var at Gilgamesh hadde stemmen til DiMaggio (en av få gode stemmer i FFX)

EDTIT: Er det forresten noe bra sted å trene post-Hydro på lv50?

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar

Artige var at Gilgamesh hadde stemmen til DimMaggio (en av få gode stemmer i FFX)

EDTIT: Er det forresten noe bra sted å trene post-Hydro på lv50?

9368267[/snapback]

John DiMaggio heter han. Var Wakka i X'ern. DiMaggio er også stemmen til blant annet Bender i Futurama. En jævli god stemmeskuespiller, spør du meg. Men enig, godt å høre han i XII.

Da er det vel greit å trene i The city of Giruvegan (før du kommer inn til krystallen), hvis du er på lv50.

Lenke til kommentar

Sorry, glemte en backspace der...

Kommet meg til Giruvegan og ved nermere tanke er vel det det beste. Brukte Lhusu før med alle skelettene, fikk 260 minst i kombo på det beste og over 25000 i cash etterpå.

DiMaggio var også Khimari i X og Migelo i XII.

Og angående Hydro: Curaga Curaga Curaga Curaga....noen som vet om phoenix down fungerer til neste playthrough?

Lenke til kommentar

Ja, jeg har fått ale Espers fra historien, pluss Zromus, Adrammelech og Cuchulainn. Zeromus var rimelig enkel tross for magi-forbudet. baserte meg på x-potion og remedy i stedet. på ca lv52. Har nå funnet ut at zeromus-arenaen er en pengemaskin: 99 blood-darkened bone går for over 149k. og men den monographen som gir loot fra undead, er det mye raskere enn Lhusu-broa.

JomT: presisere minimal effort?

Lenke til kommentar

Dette er ikke ff12, men ff6 spørsmål ok?

Dette er også et spørsmål om handlingen så spoiler da!

Får du Shadow tilbake senere hvis ikke du hopper ned med han i floating continent? Eller forsvinner han for alltid? Han er så kul at jeg vuderer å spille gjennom 3 timer igjen, bare for å få han

Lenke til kommentar
Dette er ikke ff12, men ff6 spørsmål ok?

Dette er også  et spørsmål om handlingen så spoiler da!

Får du Shadow tilbake senere hvis ikke du hopper ned med han i floating continent? Eller forsvinner han for alltid? Han er så kul at jeg vuderer å spille gjennom 3 timer igjen, bare for å få han

9396740[/snapback]

Bare stå på kanten der du skal hoppe ned. I siste liten vil Shadow komme løpende, og du har ham....har jeg lest...

Lenke til kommentar

Vedrørende Final Fantasy VI:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Når du er klar til å hoppe, vent til det er 5 sekunder igjen. Da kommer Shadow.

Vis du hopper tidligere, vil du aldri se Shadow igjen.

Jeg hoppet for tidlig første gangen jeg spilte, og jeg begynte på nytt igjen bare for å få Shadow. Det anbefaler jeg deg også å gjøre. Shadow er den kuleste personen på Final Fantasy VI etter min mening.

Lenke til kommentar
Vedrørende Final Fantasy VI:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Når du er klar til å hoppe, vent til det er 5 sekunder igjen. Da kommer Shadow.

Vis du hopper tidligere, vil du aldri se Shadow igjen.

Jeg hoppet for tidlig første gangen jeg spilte, og jeg begynte på nytt igjen bare for å få Shadow. Det anbefaler jeg deg også å gjøre. Shadow er den kuleste personen på Final Fantasy VI etter min mening.

9399441[/snapback]

takk for svaret =D

Har jo sikkert spilt 5 timer, håpet at han skulle komme. Men ingen spor =( Så tid for å spille om igjen!

Lenke til kommentar
Ja, jeg har fått ale Espers fra historien, pluss Zromus, Adrammelech og Cuchulainn. Zeromus var rimelig enkel tross for magi-forbudet. baserte meg på x-potion og remedy i stedet. på ca lv52. Har nå funnet ut at zeromus-arenaen er en pengemaskin: 99 blood-darkened bone går for over 149k. og men den monographen som gir loot fra undead, er det mye raskere enn Lhusu-broa.

JomT: presisere minimal effort?

9383249[/snapback]

det er i hva en det nå hetter igjen ikke lhusu mines men den andre. der er det et sted det spawner hundrevis av bats i lvl 60+ de er undead så ved å slippe løs. curaja med alle tre av folka dine så kan du nesten drepe alle i en sleng skjekk gamefaqs.com for bedre detaljer.

hvordan finner man gilgamesh foresten?

Lenke til kommentar
det er i hva en det nå hetter igjen ikke lhusu mines men den andre. der er det et sted det spawner hundrevis av bats i lvl 60+ de er undead så ved å slippe løs curaja  med alle tre av folka dine så kan du nesten drepe alle i en sleng skjekk gamefaqs.com for bedre detaljer.

9409510[/snapback]

Skjønner hva du mener, switchen nede i Henne mines, men er de undead?

For Gilgamesh, må du ha banket gørra av Antlion (Spør Montblanc i Clan Hall). Etter det, skal du få en nøkkel til 'Site 11' som du trenger til andre kampen. Når su så har meldt tilbake at du har slått Antlion til hun som postet den, snakker du med Montblanc og 'Mysterious Swordsman' skal ligge i listen. aksepter huntet, gå til Muthru Bazaar om er like sør for Clan Hall, ta Mooglingen til South Gate og bruk krystallen for å teleportere til krystallen du fant under Antlion-huntet, save, og gå ut på broen, og kos deg med åpningsekvensen til kampen.

HUSK: Når healthen til G er på 40-20% bruk Thief Cuffs for å stjele Genji Gloves, og på 20% og nedover, stjel Genji Shield. 80, 60, 40 og 20% gjenstående markeres med en snutt hvor han drar frem et nytt sverd. I andre kampen, gjenta for Genji Helmet og Genji Armor. Eneste mulighet.

EDIT: Kos deg med musikken, for all del!!

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar
det er i hva en det nå hetter igjen ikke lhusu mines men den andre. der er det et sted det spawner hundrevis av bats i lvl 60+ de er undead så ved å slippe løs curaja  med alle tre av folka dine så kan du nesten drepe alle i en sleng skjekk gamefaqs.com for bedre detaljer.

9409510[/snapback]

Skjønner hva du mener, switchen nede i Henne mines, men er de undead?

For Gilgamesh, må du ha banket gørra av Antlion (Spør Montblanc i Clan Hall). Etter det, skal du få en nøkkel til 'Site 11' som du trenger til andre kampen. Når su så har meldt tilbake at du har slått Antlion til hun som postet den, snakker du med Montblanc og 'Mysterious Swordsman' skal ligge i listen. aksepter huntet, gå til Muthru Bazaar om er like sør for Clan Hall, ta Mooglingen til South Gate og bruk krystallen for å teleportere til krystallen du fant under Antlion-huntet, save, og gå ut på broen, og kos deg med åpningsekvensen til kampen.

HUSK: Når healthen til G er på 40-20% bruk Thief Cuffs for å stjele Genji Gloves, og på 20% og nedover, stjel Genji Shield. 80, 60, 40 og 20% gjenstående markeres med en snutt hvor han drar frem et nytt sverd. I andre kampen, gjenta for Genji Helmet og Genji Armor. Eneste mulighet.

EDIT: Kos deg med musikken, for all del!!

9409579[/snapback]

bra du nevnte det der med genji- armoren, ellers hadde jeg sikkert drept ham uten å bruke steal...

Endret av _vincent_
Lenke til kommentar

G Armor: +56 def, +9 str, +3 mag, øker sjanse for counter (kombiner med Battle Harness...)

G Gloves: øker sjanse for multi-hit (kombiner med Masamune du får av Montblanc for Gilgamesh-hunten)

G Shield: +30 evade, +5 mag evade

G Helm: mag +37 def, +9 str, +3 mag

Sett at det bare koster litt svette er det rimelig bra...

Lenke til kommentar

Ellers så har du Maximillian (+58 def, +9 str, +6 spd) og Grand Armor (+61 def, +12 str). Maxi kjøperr du i Nabudis på den hemmelige shoppen og Grand Armor har en 7 rette i lotto-lignende sjanse for å droppe fra et helvinek-monster.

EDIT: Maxi får du først etter Giruvegan i Nabudis-shoppen...

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...