Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!

Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

• Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvor er det bra å trene fra lvl 35 i ffXII?

9094552[/snapback]

Vel, jeg var på hunts-jakt, og ble dratt til Barheim Passage (Den du flykter igjennom fra fengselet), og måtte da inn en ny plass der.. Masse skeletons osv som gir 1000exp og flotte greier. Gikker opp fra 33 til 41 der gitt.

Du må skadde Barheim's Key også først dog.

Lenke til kommentar
Jeg tok Hell Wyrm i dag, ingenting er bedre enn å se den gigantiske dragen falle dø mot jorden :w00t:

Bare Omega Mark XII og Yiazmat igjen nå :D

9110072[/snapback]

Tror søstra mi brukte over fire timer mot Yiazmat.

9113862[/snapback]

Fytterakkern, det blir nok en lanngggggggggggg kamp ja :( , vel jeg tok iallefall Omega Mark XII i dag :w00t:

Lenke til kommentar
Da var Final Fantasy XII rundet. Må si jeg var litt skuffet over slutten, men bortsett fra den så var historien bra.

Orker ikke engang begynne på Omega Mark XII og Yiazmat  :p

9116051[/snapback]

Pyse :tease:

Edit: Jeg kunne faktisk trenge noen tips angående Yiazmat :) . Hvilke våpen funker best mot han, de med høyest attack: Tournesol, Zodiak Spear, Masamune, eller bare Yagua Darkblade for alle tre?(jeg holder på og slakte Bombshell nå for å få tak i Darkblades, vet dog ikke om jeg gidder å skaffe mer enn 1 Darkblade).

Jeg ga opp å slakte Bombshells, de drittsekkene dropper aldri Darkblade! :mad: Blir nok de vanlige våpenene da :thumbup:

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Noen som kan forklare hva jeg må trykke på når Fraan begynner med det mist attacken Feral Strike? Skjønner ikke en dritt jeg  :(

9226899[/snapback]

R2 får å få nye angrep der så kommer det enten X, Firkant eller O. da må du trykke på en av dem. for å få et nytt angrep.

men jeg anbefaler deg å lvle høyt så du slipper å bruke Quickenings (skrev jeg det riktig nå?) hvor langt har du kommet? og vilken lvl kan kanskje gi noen våpen tips. holder på ved Balfonheim selv skal skaffe Admantite fra Admantitans også skal jeg gjøre hunts vært litt slapp der så skal jeg gjøre lvl99 - 999x chains delen av spillet. har nå fomalhaut, zodiac spear, 2 deathbringers, yoichi bow og Francisca (den fikk jeg i lvl 20 hehe)

Lenke til kommentar

Beklager, må bare få rope et varsko her:

Etter den noe lunkne opplevelsen jeg fikk med FF X-II og den dårlige actioninnsmurte (unødvendige!) melkingen av FF X, kjølnet min iver en stund. Derfor ventet jeg lenge med å kjøpe FF XII. Har i mellomtiden gått noe i frø med å spille igjennom FF VII og FF VIII atter engang..

Nå er jeg godt igang med FF XII, og ville bare få sagt dette: Den gode følelsen for serien er tilbake igjen. Samtidig som man har gått videre i utvikling av kampsystem og grafikk har man også maktet å tilføre et godt nytt kapittel som fenger hos meg.

Koser meg skikkelig, og ønsker det samme til dere alle sammen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...