Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!

Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

• Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53

Anbefalte innlegg

Det som er spessielt med FFVII var at den gangen det kom var det som at HL1 skulle kommet ut i 1992. Grafikken, Historien, og alle tingene som var nytt den gangen.

Mulig det ikke lenger er så spennende med den grafikken som er idag, men det var jaggu et skritt i fremmtiden da det kom :love:

For dere som ikke har spillt FF7, prøv det til PS1.

Dere burde følge med på historien i det og lese alt som blir sagt :)

Er det forresten noen som har sett i "Credits"ene på FF7 spillet at det står; Based on the book" eller noe sånt?

Skulle likt å ha den bokeb :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg skrev jo "TROR JEG", så ingenting var sikkert, men men, jeg er glad det funker, fo de det IKKE funker for, send meg en PM om omstendighetene om hvorfor det ikke funka, om dere/du bruker scripts eller noe så skal jeg se på det med en gang. i hvert fall med en gang jeg får tid.

Lenke til kommentar

Jeg likte ikke banneren jeg.. :blush: Den er fin i seg selv, men sammen med resten synes jeg ikke det blir nok balanse i designet. Gjerne et mønster i bakgrunnen osv.

Og ikke bruk den dårlige fade-effekten på banneren! Bedre med en stroke (tynn linje) rundt bildet istedet kanskje?

Skal se om jeg kan få mekket sammen et eller annet!

Edit: Men det ser ut som funksjonaliteten funker fint! Det er absolutt min svakeste side! Design kan jeg, men å sette sammen dritten er noe herk! ;)

Endret av raziel014
Lenke til kommentar

Specter er borte i helga.. Hvis du lurer på noe da er det bare å spørre meg eller Nevnarion

Raziel014: ja banner`n er ikke så fin, det vet jeg. Pga to ting

1: GIF fucker som vanlig :thumbdown:

2: det er bare en skisse, ikke tenk på banner`n før vi får ny layout

Endret av andre_goaaal
Lenke til kommentar

Ok cool! Tenkte jeg skulle begynne litt med et design nå jeg. Men jeg vil vite noen ting på forhånd.

Som:

-Hvordan vil dere ha designet? Vil dere ha det mer sånn som VG? Altså at man scroller nedover siden om det er mer informasjon der, eller vil dere ha alt sentrert midt på? Da blir det isåfall en slags iframe i midten da som viser innholdet.

-Kan dere referere til noen andre sider som har et interessant design?

-Vil dere ha et mørkt design eller et noe lysere og skinnende design? Kanskje med lyse farger?

-Animasjoner? Flash o.l?

-Knapper i form for grafikk eller tekst?

Lenke til kommentar

Bruker ikke mirc sjø. Har aldri brukt det og mest sansynligvis ikke gjøre det heller. Jeg er egentlig ikke så veldig prototype data-person selv om jeg har utdanning innen det osv. Bruker kun mail og av og til MSN, men er sjelden logget på.

Dessuten er sånn trafikk sperret i proxy i fylkeshuset og all nettrafikken går gjennom proxyen deres.

Men jeg må passe på å ikke ta for mye vann over hodet når det gjelder dette designet. Modern og søstersen kommer på besøk i helga! :no::cry:

Så jeg får det nok travelt med å "underholde" dem på en eller annen måte. Svarte altså! Jeg som liker å bare sette meg ned uten å ha noe å gjøre! Det er da de kule designene kommer fram! Man må på en måte føle for å designet for å gjøre det bra. Sånn er det med tegning også og musikk. Jeg greier ikke spille trommer f.eks uten at jeg føler for det. Jaja, skriver litt mye jeg nå da. Gjøre alltid det! :!: ;)

Lenke til kommentar

Har jobbet litt med designet, men har ikke peiling på hvordan vi skal få det inn i phpnuke. Husk! Alt er midlertidig! Alle kan få en .psd-versjon om de vil :)

Edit: Har forandret litt på ditt og datt. Ser litt mer komplett ut, men har fortsatt ingen anelse på hvordan vi kan få det inn med php nuke-greiene.

post-184-1118001895_thumb.jpg

Endret av raziel014
Lenke til kommentar

Men det er fortsatt veldig midlertidig da. Lurer litt på om jeg skal ta med noe annet enn Advent Children på designet, men bildene er så fine! ;)

Synes også det ikke er så fint med masse dilldall overalt. Liker heller ikke særlig slike headere som består av masse masse småbilder satt sammen til en header.

Fortell om dere vil ha noe annerledes da! Har jobbet litt mer med det også, så det er litt utdatert det bildet jeg la i vedlegg i forrige post.

Lenke til kommentar
Men det er fortsatt veldig midlertidig da. Lurer litt på om jeg skal ta med noe annet enn Advent Children på designet, men bildene er så fine! ;)

Synes også det ikke er så fint med masse dilldall overalt. Liker heller ikke særlig slike headere som består av masse masse småbilder satt sammen til en header.

Fortell om dere vil ha noe annerledes da! Har jobbet litt mer med det også, så det er litt utdatert det bildet jeg la i vedlegg i forrige post.

Er enig med deg der. Blir bare rotete med mye dilldall. Men samtidig så kan det bli _litt_ misvisende at det er bare Advent Children da... Men likevel, AC er så utrolig flott å se på. :)

Jeg skal ikke svare for de andre, men jeg synes hvertfall du er på god vei med designet der. Gleder meg til å se oppdatert versjon. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...