Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!

Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

• Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det mulig da? Jeg har nesten aldri løpt fra en kamp, jeg har til og med gjort litt "powerleveling" i lushumines tidligere i spillet. Allikevel er jeg ikke mer enn level 17-19 når jeg kommer til Henne Mines, noe som tydligvis er 6-8 levels for lavt.

Har spilt i drøye 25 timer. Noen som vet om et godt treningssted på dette tidspunktet?

Lenke til kommentar
Er det mulig da? Jeg har nesten aldri løpt fra en kamp, jeg har til og med gjort litt "powerleveling" i lushumines tidligere i spillet. Allikevel er jeg ikke mer enn level 17-19 når jeg kommer til Henne Mines, noe som tydligvis er 6-8 levels for lavt.

Har spilt i drøye 25 timer. Noen som vet om et godt treningssted på dette tidspunktet?

8887243[/snapback]

Golmore Jungel burde funke muligens, selv om fiendene der er nokså tøffe i starten ;)

Lenke til kommentar

Det går bare i vinkler for meg når de såpekokerne bruker bad breath. Tar tid før slow går bort... Resten bruker jeg items på. Har trent litt i lushu mines, mest for å få penger. Leeeenge siden jeg hadde skaffet noen nye våpen til folka, jeg er som regel i manko på penger.

Er ikke noe problem å ta fiendene i jungelen, men de går ikke ned på første hogg akkurat.

EDIT:

Stalker,

Jeg lette litt rundt og fant en del av en større guide som går på nettopp hvor man skal levle når man er på et bestemt level. Ta en titt her:

http://www.gamefaqs.com/console/ps2/file/459841/42270

Søk på G3800 så kommer du rett til quick leveling delen.

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Jeg prioriterte Vit-J, HP-J osv. istedenfor Boost. Jeg prøvde å drepe ham én gang uten Boost, uten å klare det. Vet ikke om det var uflaks eller for dårlig level. Jeg lærte Quetzalqoatl Boost ved å drepe noen G-soldater inne i tårnet, og da gikk det greit.

8886680[/snapback]

8887243[/snapback]

Hvordan i all verden gikk den diskusjonene fra FF VIII til FF XII???

Lenke til kommentar
Jeg prioriterte Vit-J, HP-J osv. istedenfor Boost. Jeg prøvde å drepe ham én gang uten Boost, uten å klare det. Vet ikke om det var uflaks eller for dårlig level. Jeg lærte Quetzalqoatl Boost ved å drepe noen G-soldater inne i tårnet, og da gikk det greit.

8886680[/snapback]

8887243[/snapback]

Hvordan i all verden gikk den diskusjonene fra FF VIII til FF XII?

8890803[/snapback]

Hint: Det om XII var ikke en kommentar til det om VIII

Lenke til kommentar

Patney har rett. Var tydeligvis vanskelig å formidle tonefallet igjennom teksten. Ser at det kan misforstås nå. :wee:

Ellers har jeg kommet meg opp på level 20-22 i dag samt skaffet med rundt 300-400 LP på alle folka. Håvet inn 40k, dog 20k mindre enn jeg kunne ha hatt. Tenkte ikke over 99 item limiten da jeg tok to level 120 chains på rad.

Uansett: Endelig har jeg brutt "1000 skade og helse" -barrieren på flere figurer. Henne Mines, her kommer jeg! :grin:

Lenke til kommentar

Ikke noen store spoilers, men det er jo noen. Egentlig bare syte/skrytehistorie over fiendene i Henne Mines.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Dermed var jeg ferdig med Henne Mines. Måtte titte innom en faq fordi jeg hadde oversett en alternativ rute. Uansett: Jeg var egentlig veldig overrasket over hvor lette fiendene var å ta i Henne Mines når jeg hadde kjøpt litt EQ til folka mine og skaffet meg endel augments! Ved det andre krysset droppet det jo 10-20 geléklumper. Jeg trodde jeg var stengt inne, (noe jeg ikke var...) så jeg tok opp kampen. Vaan har fire elemental weapon, og Fran hadde oil. Kastet berserk på Vaan og oil to ganger på geléklumpene. Deretter var det bare å heale med Ashe og nyte kampen. (Vaan gjorde plutselig 3-4000 damage :wee: ) Makan til godt treningssted! Folka mina var da level 22-23. Leste selvfølgelig hva som stod om dette stedet i guiden, der stod det "Run, Run, Run!" (Berserkers guide på gamefaq). Han mente også at bossen skulle være vanskelig, men den gikk på første forsøk uten noen av anbefalingene hans, jeg var til og med under hans "recommended level" og uten Black Belt e.l..

Merker selv at jeg virker veldig høy på pæra her, beklager.

Uansett; Jeg innbilte meg at Henne Mines var mye større i og med at jeg har hørt om en av disse "über-levling" stedene der senere i spillet. Får man se mer av Henne Mines senere i spillet?

Lenke til kommentar
Ikke noen store spoilers, men det er jo noen. Egentlig bare syte/skrytehistorie over fiendene i Henne Mines.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Dermed var jeg ferdig med Henne Mines. Måtte titte innom en faq fordi jeg hadde oversett en alternativ rute. Uansett: Jeg var egentlig veldig overrasket over hvor lette fiendene var å ta i Henne Mines når jeg hadde kjøpt litt EQ til folka mine og skaffet meg endel augments! Ved det andre krysset droppet det jo 10-20 geléklumper.  Jeg trodde jeg var stengt inne, (noe jeg ikke var...) så jeg tok opp kampen. Vaan har fire elemental weapon, og Fran hadde oil. Kastet berserk på Vaan og oil to ganger på geléklumpene. Deretter var det bare å heale med Ashe og nyte kampen. (Vaan gjorde plutselig 3-4000 damage :wee: ) Makan til godt treningssted! Folka mina var da level 22-23. Leste selvfølgelig hva som stod om dette stedet i guiden, der stod det "Run, Run, Run!" (Berserkers guide på gamefaq). Han mente også at bossen skulle være vanskelig, men den gikk på første forsøk uten noen av anbefalingene hans, jeg var til og med under hans "recommended level" og uten Black Belt e.l..

Merker selv at jeg virker veldig høy på pæra her, beklager.

Uansett; Jeg innbilte meg at Henne Mines var mye større i og med at jeg har hørt om en av disse "über-levling" stedene der senere i spillet. Får man se mer av Henne Mines senere i spillet?

8898736[/snapback]

Yopes den finnes hemmelige deler :thumbup:

Lenke til kommentar

Kom til å tenke på noe,alle prater om levelling osv..men eg har aldri levlet i FF VII....har alltid spilt igjennom,uten å mått stoppe noen plass i dagesvis for å levle opp..heh :ph34r:

Og..har sett en pc versjon til FF VII,går det ann å kjøpe den noe sted,vet det er lenge siden FF VII kom men...

Endret av Diesel1
Lenke til kommentar
Kom til å tenke på noe,alle prater om levelling osv..men eg har aldri levlet i FF VII....har alltid spilt igjennom,uten å mått stoppe noen plass i dagesvis for å levle opp..heh :ph34r:

Å levle opp i VII er ingen vits. Fiendene er så sykt lette at du stort sett bare trenger å holde nede en knapp for å ta dem. Skal du opp mot en boss, er det bare å spamme summons og heale noen ganger i blant. Selv gadd jeg aldri å levle noe merkbart mye.

Men så er jo jeg en av de som ikke liker VII spesielt godt og som bare rusher igjennom da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...