Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!

Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

• Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yuna har da aldri vært lubben/kraftig eller noe i nærheten av det. Skjønner ikke hvor de påstandene kommer fra.  :ermm:

8868601[/snapback]

Enig i det. Yuna så sunn og normal ut i FF X. FF X-2 har jeg enda ikke spilt (selv om det står i samlinga), men hun virker mye mer *spille på kropp* i FF X-2 utifra de bildene jeg har sett av henne.

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-122579-1181922327_thumb.jpg

Lagde en rask sammenligning. Hun ser slettes ikke kraftig eller rund ut i FF:X, bare litt.. Klarer ikke helt å sette ord på det, derfor bruker jeg overdrivelsen rundere enn i FF:X-2. Jeg likte ikke at de forandret henne så mye.

8869259[/snapback]

Det skal jo ha gått 2 (?) år fra X til X-2, og der er jo vanlig at ungdommer (Yuna er vel 19 +/- i X) forandrer seg på to år..

Endret av Dunedain
Lenke til kommentar

Kan kanskje forklares med at hun før var usikker, hadde liten erfaring, en hel verden å hjelpe hvor alle stolte på henne, tung byrde osvosv, mens hun nå har fått mer selvtillit og blabla. Men ja, klærne tilsier jo et forsøk på å gjøre Yuna mer sexy. Eller noe. Er dette så viktig egentlig? la oss diskutere noe annet:p

Endret av Emoelg
Lenke til kommentar
Det er jo Yuna! Yuna, alle FF-nørds våte drøm. C'mon, dette er viktig. Folk sier ho er kraftig og uviktig... Dette skal liksom være "Final Fantasy-religionens" tråd? Fy skam.

:tease:

8871138[/snapback]

trodde at Tifa var alle FF-nerdenes våte drøm jeg... :dontgetit:

8871144[/snapback]

Jeg likte yuffie, jeg... :love: (riktignok maange år siden)

Lenke til kommentar

Hvis Yuna er lubben, lurer jeg seriøst på hvordan tynne mennesker ser ut. Forøvrig er det å finne én usexy jente i Final Fantasy ganske imponerende.

Ingen andre som liker Riona her? Hun er verken for beskjeden eller for utadvent, og hun har KLÆR på seg (skjerpings, Ashe). Var litt redd for at Quistis skulle bli den kvinnelige hovedrollen i VIII første gang jeg spilte det. Har aldri hatt sansen for strenge damer med pisk :hm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...