Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!

Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

• Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forde om du mener FFIX og har muligens stemt på det,og FFX har fått flere stemmer,så

er det vel bare flere som liker det bedre da,alle har hver sin smak,og noen liker såklart noe annet bedre,i dette tilfelle så liker folka her FFX bedre :)

Og stemme avvgivingen blir ikke basert på EN kommentar Tidus har i spillet som du refererer til,skal du hakke på spillet,burde du komme med noe konstruktivt ang spillet,enn å komme med en kommentar som du ikke likte

Lenke til kommentar

Husker jeg tok en utrolig vanskelig boss i FF:X-2 i ørkenen (kanskje litt lett etter FF sine valgfrie boss-standarder), brukte kjempelang tid på å trene meg sterk nok til å ta den og brukte lang nok tid mot den... Og når jeg fikk rewarden ble jeg ganske skuffet, det var en eller annen sphere elns som jeg trodde var utrolig bra... |: Spillet var spillbart, selv om 100%-slutten ødelegger. Og den nye looken til Yuna, hun var jo litt rund i FF:X, plutselig tar hu på seg nytt kostyme og blir slank.

Lenke til kommentar
Husker jeg tok en utrolig vanskelig boss i FF:X-2 i ørkenen (kanskje litt lett etter FF sine valgfrie boss-standarder), brukte kjempelang tid på å trene meg sterk nok til å ta den og brukte lang nok tid mot den... Og når jeg fikk rewarden ble jeg ganske skuffet, det var en eller annen sphere elns som jeg trodde var utrolig bra... |: Spillet var spillbart, selv om 100%-slutten ødelegger. Og den nye looken til Yuna, hun var jo litt rund i FF:X, plutselig tar hu på seg nytt kostyme og blir slank.

8863956[/snapback]

Hun blit jo ikke PLUTSELIG slank,FF X-2 begynner jo ikke dagen etter FFX da ;)

Lenke til kommentar

Når vi snakker stemmer, jeg skjønner heller ikke at noen har stemt på

Final Fantasy IV. Det er nærmest en fornærmelse mot Cecil.

Men det er vel slik at de andre spillene er bedre. Jeg håper i hvertfall det.

Og dersom Final Fantasy X-2 skulle vært på listen, synes jeg at Final Fantasy Tactics, Final Fantasy Chrystal Chronicles (staving anyone?), Dirge of Cerebus: Final Fantasy VII og andre "spinn ofs" burde være på listen også. Det er vel numererte spill det dreier seg om. (Og det liker jeg, det er jo de spillene de fleste forbinder med Final Fantasy.)

Lenke til kommentar
Når vi snakker stemmer, jeg skjønner heller ikke at noen har stemt på

Final Fantasy IV. Det er nærmest en fornærmelse mot Cecil.

Men det er vel slik at de andre spillene er bedre. Jeg håper i hvertfall det.

Og dersom Final Fantasy X-2 skulle vært på listen, synes jeg at Final Fantasy Tactics, Final Fantasy Chrystal Chronicles (staving anyone?), Dirge of Cerebus: Final Fantasy VII og andre "spinn ofs" burde være på listen også. Det er vel numererte spill det dreier seg om. (Og det liker jeg, det er jo de spillene de fleste forbinder med Final Fantasy.)

8865433[/snapback]

Spiller FF IV på GBA nå. Og det er ikke mitt favoritt FF, for å si det sånn. Svak historie og random battles som tar alt for lang tid å slåss seg igjennom og et dårlig kampsystem.

Det var jeg som foreslo poll, men ikke jeg som satt den opp. Jeg synes X-2 skulle ha vært med på listen, samtidig som de kunne ha droppet XI. Men som sagt; nummererte spill.

edit: syntax error

Endret av Monkeyboy
Lenke til kommentar

8863956[/snapback]

Hun blit jo ikke PLUTSELIG slank,FF X-2 begynner jo ikke dagen etter FFX da ;)

8864084[/snapback]

Nei, men jeg prøvde en slags demo elns (husker ikke hvor jeg fikk den fra) hvor du ser hvorfor Yuna er med Rikku i sphere hunter-gruppa si, og Rikku foreslår at Yuna burde få en annerledes stil. Altså, Yuna var helt lik som i FFX, så prøver hu den nye stilen og plutselig er hun slankere...

Det ødela litt, litt av sjarmen til Yuna var at hu var litt "kraftig".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...