Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!

Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

• Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alvorlig talt,eg mååå få uttrykke min glede nå.

Er det ikke deilig,etter mye stress og roting fram å tilbake,å endelig

få Anima og seeee at hans Oblivion B-A-N-K-E-R både den ene og den andre,og

Yojimbo,og nyte hans Zanmato som bokstavelig talt deler dine motstandere i to :D:D:D .

Og alle de spennende og såklart noen ganger irriterende sidequestene,som tross alt bærer gooooode frukter...og den tilfredstilte følelsen du får i det øyeblikket du fullfører en quest til 100 i stil.

Nei,snakker deg om dilla på Final Fantasy X!! :love::love:

Endret av Diesel1
Lenke til kommentar

Yojimbo,og nyte hans Zanmato som bokstavelig talt deler dine motstandere i to :D  :D  :D .

Og alle de spennende og såklart noen ganger irriterende sidequestene,som tross alt bærer gooooode frukter...og den tilfredstilte følelsen du får i det øyeblikket du fullfører en quest til 100 i stil.

Nei,snakker deg om dilla på Final Fantasy X!! :love:  :love:

8845725[/snapback]

Yopes, hyggelig det der, jeg koste meg også fryktelig med FFX :love: . Anima er en dame btw :p

Lenke til kommentar

Yojimbo,og nyte hans Zanmato som bokstavelig talt deler dine motstandere i to :D  :D  :D .

Nei,snakker deg om dilla på Final Fantasy X!! :love:  :love:

8845725[/snapback]

Yopes, hyggelig det der, jeg koste meg også fryktelig med FFX :love: . Anima er en dame btw :p

8846285[/snapback]

Ups,my bad :innocent:

Lenke til kommentar
Tror aldri jeg har hatet et spill så mye som jeg hatet FFX da jeg skulle klare chocoboløpet på 0.00 sek  :!:

8849197[/snapback]

Det var verre å dodge lightning 300 ganger :whistle: , eller å kalibrere 5/10 av tårnene i Thunder Plains i X-2 :whistle:

8849221[/snapback]

Dodginga gikk greit, for da trengte man bare å være på vakt og ha den "no enemy encounter greia". Men for all del, den var stress.

Men chocoboløpet er noe av det værste jeg har opplevd på spillfronten :!:

Lenke til kommentar
Tror aldri jeg har hatet et spill så mye som jeg hatet FFX da jeg skulle klare chocoboløpet på 0.00 sek  :!:

8849197[/snapback]

Det var verre å dodge lightning 300 ganger :whistle: , eller å kalibrere 5/10 av tårnene i Thunder Plains i X-2 :whistle:

8849221[/snapback]

Det er lettere å klare den "dodgeingen" 300 ganger om du slår av lyden. Siden det er veldig lett at man reagerer på tordenet istedenfor lynet på skjermen.

Lenke til kommentar

Nå har jeg nettopp rundet Dirge of Cerberus og må si slutten overrasket meg litt:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
It is not yet time for slumber, we still have much work to do. My brother..

Tydelig at det kommer flere FF VII-spill/filmer som antakelig kommer til å ta plass etter DoC. Jeg som var sikker på at dersom flere skulle komme, så ville de handle om tiden før FF VII.

Lenke til kommentar

8849197[/snapback]

8849221[/snapback]

Chocoboracet var dritfrustrerende. Tok meg ca 2 1/2 time å klare det. Til å begynne med slet jeg sterkt for å ikke slå kontrollen i veggen, så slet jeg med å ikke slå meg selv med kontrollen og til slutt klarte jeg ikke la være å slå hodet i veggen noen ganger.

Gadd aldri å kalibrere de tårnene, tok vel to stykker og ga opp. Hva var det man kunne få som belønning?

Men måtte man ikke dodge lynet bare 200 ganger for å få den sigil'en? Eller fikk du en ekstra bonus ved 300?

Edit: blandet litt mellom X-2 og X. Det er vel i X-2 der du skal kalibrere tårn? Se post under. :blush:

Endret av Monkeyboy
Lenke til kommentar

8849197[/snapback]

8849221[/snapback]

Chocoboracet var dritfrustrerende. Tok meg ca 2 1/2 time å klare det. Til å begynne med slet jeg sterkt for å ikke slå kontrollen i veggen, så slet jeg med å ikke slå meg selv med kontrollen og til slutt klarte jeg ikke la være å slå hodet i veggen noen ganger.

Gadd aldri å kalibrere de tårnene, tok vel to stykker og ga opp. Hva var det man kunne få som belønning?

Men måtte man ikke dodge lynet bare 200 ganger for å få den sigil'en? Eller fikk du en ekstra bonus ved 300?

8851318[/snapback]

Ja det var vel 200 ganger forresten, det går helt rundt i hodet mitt grunnet varmen :p

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar
Lurer på noe,hva er det som gjør at Aeonene i FFX hos meg når gjør feks 22k i damage..og Animas overdrive gjorde faktiskt 118k..dette har eg ikke opplevd før..hehe..og eg har rundet dette spillet mange ganger

8854482[/snapback]

Dette er vel pågrunn av at du har skaffet de tilhørende Celestial Weapon til de ulike karakterene/aeonene. Kanskje du har maxet karakterne mer enn tidligere...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...