Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!

Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

• Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53

Anbefalte innlegg

Brukte alltid noe "first attack" greier på Tidus, tror han var den ene som kunne ha det / eneste som var gunstig å ha det på. Han begynte, byttet han ut med Yuna, dro fram Yojimbo med overdrive og gav han en god slump med penger. BORTE! :grin:

Aner ikke om jeg har tatt alle Dark Aeons, men jeg tror det. Har søstrene (Magus?) iallefall. OoOoh, fikk lyst til å ta fram FFX her nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm...Har kommet til Calm Lands nå,og har fått 0,00 i chocobo løpet :D ,men der som eg skal ned en liten bakke helt øverst i calm lands,der står det en dude som sier"hey hey,you can't go down there",men han duden har eg aldri opplevd før :mad:

8824062[/snapback]

Du må gjøre en sidequest for og få han til å forsvinne, der nede ligger nemlig Tidus Celestial Weapon :D

Lenke til kommentar
ja..vet at det er våpenet til Tidus som er der nede,men har ikke vert der før han duden,men kanskje han er der siden det er første gang er er der,har liksom ikke noe Airship eller noe enda :!:

8825108[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
To acquire Tidus's Legendary weapon, Caladbolg, you must race and defeat the chocobo trainer in the Calm Lands. After winning the race, walk to the upper northwest section of the Calm Lands. The guard blocking a narrow pathway down into the gorge will have left his post, allowing you to pass. Tidus will then be able to use the Celestial Mirror to acquire Caladbolg. - Bradygames offical FFX strategy guide

Håper dette hjelper :)

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar
ja..vet at det er våpenet til Tidus som er der nede,men har ikke vert der før han duden,men kanskje han er der siden det er første gang er er der,har liksom ikke noe Airship eller noe enda :!:

8825108[/snapback]

To acquire Tidus's Legendary weapon, Caladbolg, you must race and defeat the chocobo trainer in the Calm Lands. After winning the race, walk to the upper northwest section of the Calm Lands. The guard blocking a narrow pathway down into the gorge will have left his post, allowing you to pass. Tidus will then be able to use the Celestial Mirror to acquire Caladbolg. - Bradygames offical FFX strategy guide

Håper dette hjelper :)

8825379[/snapback]

Joda...har gjort alt det der,men vakten er der fortsatt han

Lenke til kommentar
Masamune (Aurons celestial weapon) hadde vel First Strike?

8824021[/snapback]

problemet med masamune er at det tar mer liv jo mer critical damaged auron er, så auron må bli skikkelig skadet før det blir bra.

8825752[/snapback]

Kan ikke huske at det spilte noen særlig stor rolle? Så vidt jeg husker skadet han 99999 dmg nesten alltid. Kanskje jeg bare fikk våpenet etter mye spilletid, så karakterene mine nesten var ferdige med shperegrid'en...

Lenke til kommentar

Såvidt jeg vet er det en annen måte å skaffe seg alle ultimate weapons i FF X. Rett og slett ved å bruke customize. Det vil jo ta alt for lang tid å bruke denne metoden på alle weapons, men jeg brukte den på Caldabog. Jeg samlet sammen alle ingredienser jeg trengte for å gi våpenet de samme abilities som Caldabog og så ga jeg den det samme navnet. På en senere save fikk jeg det samme våpenet på det ordentlige måten (gud som jeg hater det chockobo-racet) og jeg mener å huske at de to sverdene fungerte likt.

Nå er som sagt dette tatt fra gammelt minne, men jeg mener dette er riktig. Noen som kan bekrefte?

Lenke til kommentar

Nå er det veldig lenge siden jeg har spilt FF X, men tror ikke det går an å forandre på Celestial Weapons.

EDIT: AAH, sorry, tenkte ikke ordentlig gjennom det der. Ja, som Dark Archon sier under meg er det mulig å oppgradere disse våpnene med spesielle items som er litt tricky å finne. Hadde tatt seg ut om de beste våpnene i spillet bare hadde No Ap ^^

Endret av Emoelg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...