ErBr Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Tester dere K750i , jeg vil gjerne vite hva dere syns om den Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Den blir naturligvis testet. Når testen kommer, avhenger av hvor fort man får den fra leverandøren, samt hvor lang tid testeren føler at han trenger på å få et godt helhetsinntrykk, og til slutt hvor lang tid han bruker på å skrive testen Men når den først kommer, så blir det forhåpentligvis ikke en artikkel som er preget av at man skal være først ut med testen... Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Vi har K750 inne for testing ja, regner med å ha en test ute i løpet av neste uke. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Det skal bli spennende og se en utfyllende test av k750i-en. Faktisk en av telefonene som er mest komplett spør du meg. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Nå er det vel også sagt at i juli/august til k750i få en oppgradering av kameraet uten at mobilen får nytt navn. Lenke til kommentar
genser Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Håper at denne testen selvfølgelig trekker for alle bugs dere måtte oppdage i bruken. Ikke spesielt på denne mobilen altså, men nå er det vel et eksepsjonelt antall små-bugs på mobilen. Og til den som måtte lure, er selvfølgelig helt nøytral men synes at en telefon med bugs skal få minus for det. Are (som bruker og leser, ikke moderator) Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Gleder meg til testen av K750i ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå