Gå til innhold

Battlefield 1942 - Spillet avsluttes

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg Battlefield 1942 for noen dager siden. Var så billig, måtte bare gå for det :p

Men det oppstod et problem. Jeg hadde selvsagt CD-romen inne i maskina da jeg spilte, og atl funket fint, men da jeg startet campaign ba spillet meg om å sette inn cden. Jeg tenkte at det gikk an å patche spillet, så jeg lastet ned patch 1.4 (1.6 klikket da jeg prøvde å overføre den fra den stasjonære til den bærbare). Nå kommer jeg inn på campaign, men mens mapet loader forsvinner spillet.

Hva skal jeg gjøre? Takknemmelig for alle svar...

Videoannonse
Annonse

for å sitere meg selv fra gammelt av, dersom dette da kan løse ditt problem:

1) gå inn i battlefield-folderen din

2) Mods\bf1942\Settings

3) åpne VideoDefault.con i notepad e.l.

4) endre renderer.allowAllRefreshRates 0 til renderer.allowAllRefreshRates 1

edit: smårask

Endret av Frikky

Prøv å laste ned den nyeste patchen om igjen.

Eller du kan prøve å re-installere hele spillet.

BTW: Velkommen til forumet. For de mest populære spillene, har vi egne kategorier! Battlefield (hele serien) er et av dem!

Du trenger ikke å opprette en ny tråd, da moderatorene bare flytter denne. :)

hit for å se alle mest-populær spillene.

BTW2: Her kan du sjekke de nyeste patchene for Battlefield-spillene, og noen av modifikasjonene. :)

EDIT: Oopsie, jeg svarte visst litt seint. Begynte å skrive for ei god stund siden, før alle de andre, men gikk fra PC'n.

Endret av MeTa][iC

Hmm, dumme meg så ikke det foraet, gitt :p

Vel, men uansett. Tusen takk for all hjelp. Det fungerer helt fint nå! Det viste seg at patchen jeg lastet ned på en eller annen måte var korrupt, så jeg forsøkte å laste ned fra en av linkene her. Det var altså ikke verre enn det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...