aklla Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) det er en starwars-tråd her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=416646 for å ikke ødelegge den med masse bilder og snart info om masse jedi og sither så laget jeg denne posten... er laget pga chil og sikkert mange andre trenger litt oversikt over hvem som er hvem i starwars, og det er ikke alltid like lett.. hvis den er feilpostet, så plees ikke slett den, flytt den heller ett annet sted Darth Maul lærling av Darth Sidious Qui-Gon Jim lærling Count Dooku Anakin Skywalker (Darth Vader) lærling av Obi-Wan Kenobi, senere Sidius Darth Sidius lærling av Darth Plagueis(?) Sidius er også senator Palpatine Obi-Wan (Ben) Kenobi lærling av Qui-Gon Jinn Yoda trener opp mange/alle padawans(unge jedi), Count Dooku var en av hans padawans Count Dooku(Darth Tyranus) er lærling av Darth Sidious Even Piell, en jedi i jedi-rådet i episode 1 Luke Skywalker, siste lærling av Yoda, senere Obi-Wan (Ben) Kenobi, sønn av Darth Vader(Anakin Skywalker) Leia Organa, tvillingsøsteren til Luke Skywalker, har ikke blitt trent som jedi. Mace Windu, noen som har litt historie om han? Endret 7. juni 2005 av aklla Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Og hva er poenget med denne tråden? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Og hva er poenget med denne tråden? Star Wars bildetråd? Lenke til kommentar
chil Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Og hva er poenget med denne tråden? jeg spurte etter en oversikt Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Å få 1500 post kanskje eller så vill han informere folk om hvem som er sither og hvem som er jedier i Star Wars Lenke til kommentar
chil Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 er Count Dooku lært opp av Darth Maul? hvis en ann gidder å sette opp bare på tekst hvem som er lærlig osv av hvem bare hvis man har interessen da.. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Count Doku er en Jedi som ble trent av Yoda, så gikk han over til The Dark Side. Der ble han trent av Palpatine aka Darth Sidius Lenke til kommentar
chil Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 tror pokker med jeg må ha et starwars døgn... se alle filmane! noen fra kristiansand området som er med? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 si ifra hvis det er noe som er uklart Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 jeg lurer på rekkefølgen på filmene jeg... vi har episode 1 og 2 her, også 4, 5 og 6 og nå er jo 3 på kino blir ikke det litt domt? sorry hvis dette blir for mye ot Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Dei 3 første filmane som kom var 4,5 og 6 fordi episode 3 gir bort nesten alt som skjer i 4,5 og 6... så valgte George Lucas å gi dem ut slik, en annen grun var at episode 1,2,3 trengte meir krevende Spesial effekter å da ville Lucas vente til han hadde teknologi til å gi filmene den kvalitet som dei fortjente.... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 nope, for 4, 5 og 6 hadde ikke blitt så spennende og mystiske hvis 1, 2 og 3 hadde kommet først, f.eks den berømte "luke, im your father" hadde vært helt logisk for de som så filmen etter å ha sett episode 3 vi får på en måte sett hvordan det er i episode 4-6, og se hvordan det skjedde i episode 1-3 Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Dei 3 første filmane som kom var 4,5 og 6 fordi episode 3 gir bort nesten alt som skjer i 4,5 og 6... så valgte George Lucas å gi dem ut slik, en annen grun var at episode 1,2,3 trengte meir krevende Spesial effekter å da ville Lucas vente til han hadde teknologi til å gi filmene den kvalitet som dei fortjente.... jaokdaså bare lurte jeg Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Mener å huske at Qui Gon var padawanen til Dooku. Correct me if I'am wrong. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jo, du har kanskje rett der.... Husker ikke helt Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Og hva er poenget med denne tråden? jeg spurte etter en oversikt Dette tror jeg kommer til å bli en veldig nyttig tråd for mange! (som prøver å følge med på SW) Endret 26. mai 2005 av ManagHead Lenke til kommentar
chil Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 veldig enig! jeg kommer til å følge med i denne tråden ofte..veldig nyttig Lenke til kommentar
aklla Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Mener å huske at Qui Gon var padawanen til Dooku.Correct me if I'am wrong. helt riktig edit: forresten noen som savner en jedi/sith eller fler? Endret 26. mai 2005 av aklla Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Lenge siden jeg har sett filmene nå, men ble ikke Luke jedi da? Lenke til kommentar
royale Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Lenge siden jeg har sett filmene nå, men ble ikke Luke jedi da? ... jo... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå