Håvard Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) PROBLEMET ER LØST Endret 26. mai 2005 av Hrisebro Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Er du sikker på at du har brent CD'en på riktig måte? Du må bruke en "Brenn Image" eller "Brenn ISO"-funksjon i CD-brenner-programvaren din for at det skal virke. Endret 26. mai 2005 av Gimper Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Er du sikker på at du har brent CD'en på riktig måte? Du må bruke en "Brenn Image" eller "Brenn ISO"-funksjon i CD-brenner-programvaren din for at det skal virke. Jepp.. Record Disc form Image i Easy CD & DVD Creator Lenke til kommentar
zyp Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 DOS? Det er et gammelt operativsystem, som omtrent ikke er i bruk i dag. Du tenker på en tekstprompt, altså en kommandolinje? Mulig det er ISOLINUX, altså oppstartslasteren til cd-en? Oppstarten pleier å fortsette om du trykker enter eller venter 10 sekunder. Det pleier det også å stå. Leste du i det hele tatt noe av det som sto der eller tenkte du bare «uææ, DOS, mye tekst, noe er feil, hva gjør jeg nå?»? Tekst er til for å leses. I fall du leste teksten, hva står det der? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Det sto DR-DOS.. også var det en comand promt.. Også gikk den ikke videre, jeg måtte skrive noe.. Men jeg fant ikke noen install fil på cdn :S men men... tror jeg fant feilen.. Tror han jeg lånte cdne a hadde skrivi feil på cdne.. så jeg satte inn en annen disk en disk en Lenke til kommentar
ratix Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Da jeg skal instalere Linux Mandrake, kommer jeg inn i dos.. Den gang da.. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) PROBLEMET ER LØST Er du nødt å slette hele problemstillingen din i første posten etter du har funnet løsningen? Har selv hadd særdeles store insallasjonsproblemer med Mandrake 10.1 der det tok 30 min å komme til formateringsvalgene..(da slo jeg av og installerte ubuntu istedet og angrer ikke ) Men uansett.. Jeg vet ikke hvor relevant denne posten er/var, men at den kan komme til nytte hos andre som har lignende problemer ser jeg ikke bort ifra Bare et hint Endret 27. mai 2005 av Xander^ Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Dette var mildt sagt frekt, og misbruk av redigeringsmulighetene. Hva var problemet, og hva var løsningen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå