Mr. Fiskum Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) dette er en vise som er går slik: fikseboller lever ned i havet, havet er fiskebollers hjem, dette var det første verset nå er bare (eksempel) 100 igjen! melodien går på denne sangen: åå buba buba buba, åå buba buba buba, åå buba buba buba, så er vi her igjen!!(mener jeg!) Det finnes mange slike viser, har du tatt mange vers? selv har jeg tatt 100! (slitsomt) og vær ærlig! Endret 26. mai 2005 av M.F. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Fun tråd M.F! Vi klarte 100 i går, ikke sant?! Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Tøv. Post i Off topic. Dette har ikke noe her å gjøre. T'Weed Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Tøv. Post i Off topic. Dette har ikke noe her å gjøre. T'Weed det har jo noe med musikk å gjøre da! Endret 26. mai 2005 av M.F. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 det har jo noe med mussik å gjøre da! Strengtatt ikke. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 det har jo noe med mussik å gjøre da! Strengtatt ikke. ikke...? det er jo en sang! Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Tøv. Post i Off topic. Dette har ikke noe her å gjøre. T'Weed det har jo noe med musikk å gjøre da! Marginalt. Post i Off Topic, så kan det hende du/dere klarer å holde tråden åpen. T'Weed Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Neineinei!!! Fiskebollen lengter etter havet ..... Har tatt ca 50, men det er en stund siden så jeg husker ikke nøyaktig. Edit: Leif. Endret 26. mai 2005 av H4ngm4N Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Fiskebollen er tragisk, Lutefisken er mye bedre: Luuuuuutefisken leeengter etter haaaavet Haaavet det er luutefiskens hjem Dette var første vers, nå kommer andre vers, det lyder slik: Luuuuuutefisken leeengter etter haaaavet Haaavet det er luutefiskens hjem Dette var andre vers, nå kommer tredje vers, det lyder slik: Den kan du fortsette med så lenge du orker, eller til noen går lei av å høre på og går fysisk til verks for å stoppe deg. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Herre.....! rapporteres nuh.... T'Weed Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Når vi var på tur i sjuende klasse på fjellet, så sang vi denne på heimatt vegen. Slitsomt. Holdt ut til 80 vers igjen. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg har sunget den sangen, men den minner i lengden veldig om: Jeg kan en sang som går deg på nervene Jeg kan en sang som går deg på nervene Jeg kan en sang som går deg på nervene Dette var første verset Jeg kan en sang som går deg på nervene Jeg kan en sang som går deg på nervene Jeg kan en sang som går deg på nervene Dette var andre verset Etc. (Mel. "10 små indianere", eller hva sangen enn heter) Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Neineinei!!! Har dere ikke oppdragelse??? @KaYcH: Sangen går som følger: Jeg kan en sang som går deg på nervene Jeg kan en sang som går deg på nervene Jeg kan en sang som går deg på nervene Jeg kan en sang som går deg på nervene Jeg kan en sang som går deg på nervene Jeg kan en sang som går deg på nervene Jeg kan en sang som går deg på nervene Jeg kan en sang som går deg på nervene Jeg kan en sang som går deg på nervene Jeg kan en sang som går deg på nervene Jeg kan en sang som går deg på nervene Jeg kan en sang som går deg på nervene (osv...) Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Meningsløs tråd som ikke hører hjemme i noen del av forumet. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg