gxi Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Jeg tester ut 600l/t-versjonen til Alphacool. Har kjøpt slike sett-på-slangen-og-sett-slangeklemme-rundt-nipler. Setter disse på, en slange direkte fra den ene nippelen til den andre. Når jeg starter pumpen kommer det vann ut nederst på nippelen som er på UT-siden på tanken. Hva gjør jeg? Jeg kan jo ikke akkurat ta shiftnøkkelen og stramme til alt jeg klarer, for da vil jeg jo ødelegge tanken. Endret 26. mai 2005 av jonepet Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Har du brukt gjengeteip ? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hva er det fornoe? hvit teip som du tar rundt skruen/nippel/whatever sånn at det sitter bedre fast, og ikke slipper noe igjennom, har det ihvertfall på min (har samme alphacool greie) Lenke til kommentar
gxi Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 har bare skrudd dem direkte ned uten noe ekstra. Har nå lagt litt silikon rundt dem, og vil forhåpentligvis tette det. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jepp,nesten en forutsetning at det brukes gjengetape,du får det bla på jernvare/rørleggerforretning Lenke til kommentar
gxi Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Hva gjør man med denne gjengetapen. Bare surrer rundt gjengene før man skrur inn nippelen? Edit: Ok, jeg gjorde det bare, siden jeg ikke fant noen alternative muligheter, og det ser ut til at det ble tett ja Endret 31. mai 2005 av jonepet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå