Cultofluna Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Lurte på om noen kunne ha hjulpet meg med å finne koblingsskjema til noen gamle Dynacord Høytalere som jeg har stående.. er ikke sikker på hvilken modell og sånnt det er, men kan si det slik at settet består av 2stk sub'er med 2x18" 1800W element eller så var det 1800 til sammen.. og 2 stykk topper med 4x12 men husker ikke watt'en på dem.. + diskanthorn osv.. regner med de er en del år tilbake i tid. sikkert tidlig 90 tall eller kansje seint 80.. noen som har ihvertfall litt peiling på hvordan jeg kan finne tak i?? EDIT: Om noen har ett forslag til koblingsskjema utenom originalt som vil funke bra så mottas dem med stor takk har tenkt å koble dem om så de ikke er så kraftige.. har ikke all verden av kraft i PA forsterkeren heller Ny EDIT: Fannt ut at subben er en Dynacord COBRA-SUB 18" Vented Subwoofer Speaker på 1200 Watt og regner med at toppene også er i Cobra Settet.. Endret 26. mai 2005 av HiTeCk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå