Nosferatu Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 I dag har jeg handla ny innmat til go-pc'n. lurer litt på hva dere syns Abit Fatal1ty AN8 S939 AMD Athlon 64 3200+ OCZ Modstream Power 450W Sapphire Radeon X800XL 256MB DDR3 PCIe TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Ser bra ut helt til en kom nederst på lista. Velg ett annet minne en Twinmos. Er mange som sliter med Twinmos og en del typer hovedkort. Er jo hygglig pris på dual pakken men tror jeg ville ha valgt noe bedre en den. Har ett par maskiner med disse brikkene og er veldig fornøyd med dem. Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Har alt bestillt og henta da, men hvis brikkene ikke funker helt så har jeg corsair brikker hjemme jeg kan bruke inntil jeg eventuellt får bytta Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Off, du bestilte virkelig ikke TwinMOS? Tro meg, du kommer til å angre! Har 512mb fra TwinMOS og de har vært på reperasjon hos Komplett to ganger, og er fortsatt ustabil.. Offamegsann! MøkkaRAM! Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Vi får se.. En liten time til jeg skal hjem å skru sammen nå. Funker de ikke bra så bytter jeg de i morgen med disse: OCZ 1024MB Dual Channel Value Series De koster ca 300,- mer, men det går greit. Jeg kan ikke ta meg råd til ram brikker til ett par tusen akkurat nå. Husleie og regninger kommer liksom først. hehe :!: Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Flyttes fra "Annet om hardware" til "Hjelp til kjøp/salg av pc" Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Har 512mb fra TwinMOS og de har vært på reperasjon hos Komplett to ganger, og er fortsatt ustabil. Ram til reprasjon? Trodde ikke man reparerte ram. Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Til opplysning så funker alt helt fett med de TwinMOS brikkene Holder på å installere HL2 nå, blir spennede å se forskjellen fra mitt gamle Gainward FX5900XT.. *trykker videre for å endre HW specs i profilen* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå