Joachim_F Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 I 1984 var Doris Self 58 år og verdens beste Q*bert-spiller. Rekorden hennes ble slått året etter, men nå akter hun å ta den tilbake. Les mer Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Respekt. :-) Eg kan telle antal arkadespelande 80-åringar eg har møtt på Cato Zahl Pedersen si venstre hand. Og so ei dame òg. Og so verdsrekord. Utruleg imponerande dersom ho klarar det, men det står respekt berre av å prøve. Kay Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Tror vi yngre må passe oss for de eldre, statid flere gamere kommer i pensjonistenes rekker å de har vel all verdens tid å øve på. Blir hardt å være newbie om 15 år, når hele gamer universet et dominert av 60åringer. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 får bare ønske ho lykke til. rekner med at gamer.no kjem med ein ny artikkel når vi veit resultatet av rekordforsøket. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Hva er egentlig Q*bert?? men uansett er det jo tøft gjort at ei 80 år gammel kjerring prøver å ta verdensrekorden i Q*bert hva enn nå det er Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Hva er egentlig Q*bert?? Klassisk arkadespel av typen "gå på alle rutene utan å komme i kontakt med skumlingane". Har det på Palm-en min. Dersom du har Java, kan du prøve det sjølv her. Kay Lenke til kommentar
Kuroneko Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Kan jo ikke annet enn å bøye seg i støvet... Kult. Men citric har et poeng, om vi synes det er kjipt med 12-åringer med alle verdens tid, hva da med pensjonister? De har stort sett enda mer tid, og penger til å betale allverdens gebyrer og sånt også.... (Hmm, kanskje ikke så ille å bli gammel likevel) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg