elephant Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 http://www.yamaha-hifi.com/index.php?lang=...1070&country=NO takk for hjelpen Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hva slags høyttalere skal du bruke til den? Lenke til kommentar
ZeroII Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg ville heller ha brukt litt mer penger å fått en nyere og bedre versjon. Yamaha RX-V450 Titan Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Yamaha har netopp kommet med ny modell igjen,Yamaha RX-V457. Så RX-V 440 begynner å bli veldig utdatert,men hvis du ikke har tenkt til å bruke mer enn 1700 kr på reciver så er den bra. Bare ikke prøv å drive noen monsterhøyttalere med den,for det klarer den ikke. Lenke til kommentar
elephant Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 jeg har lite penger å bruke så da er dette det billigste alternativet jeg har funnet. jeg har et par cervin vega v-10f har et par jamo power 266 ( gamle ) som jeg kanskje ksal bruke som bakhøyttalere en gang i tiden når jeg får gjort om rommet alle 4 er på 8ohm Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) jeg har lite penger å bruke så da er dette det billigste alternativet jeg har funnet. jeg har et par cervin vega v-10f har et par jamo power 266 ( gamle ) som jeg kanskje ksal bruke som bakhøyttalere en gang i tiden når jeg får gjort om rommet alle 4 er på 8ohm Går nok greit å drive de høyttalerne,men dine V-10F vil spille mye bedre hvis du kjøper en større reciver. Hvis du har råd,så erdenne bedre. Endret 26. mai 2005 av Morten K Lenke til kommentar
elephant Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Det er pengene som stopper meg desverre :/ men jeg kjøper meg noe større når jeg flytter for meg selv eller evt. skaffer meg en jobb. har vært litt slapp på den siden ut i lære neste år så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå