tulling03 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Kan noen se på denne siden og hjekpe meg med å få det visuelt sett bedre på nettet. Tabellene fra Excel er bare et beskjært "print-screen" bilde fra Excel, og jegsyns ikke det ser fint ut. Hvordan kan jeg få dette finere? Andre forslag til hvodan jegkan hente data fra Excel? Må kanskje poengtere at jeg ikke har store kunnskaper innenfor dette området, så jeg trenger det inn med teskje. (Kanskje noen har eller vet om en tutorial) Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 I Dreamweaver: File->Import->Tabular Data Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Har prøvd dette men det ser ikke ut i måneskinn... Har også prøvd å lagre Excel dokumentet som webside, men da blir det lagret som xml dokument. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Selvsagt ser det ikke bra ut, du må jo definere utseendet selv. evt. kan du lagre det som .csv, og parse det med fgetcsv(). Endret 26. mai 2005 av SirIce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå