Gå til innhold

Gh 11 LS Racing prosjekt


Anbefalte innlegg

Da var mitt prosjekt ferdig. Takk for all hjelp hittil! :)

 

 

Spesifikasjoner:

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

Produsent: Rana Plast

 

Matriale: Glassfiber / Gelcoat

 

Type: Gh 11 LS

 

Antall Fot: 11

 

Vekt: 180Kg uten motor, 220 Med Motor

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

Motor Spesifikasjoner:

 

Produsent: Yamaha Motor Corp.

 

Matriale: Karbon / Metall / Jernstøpt

 

Motoreffekt: 2Takt , 5800RPM @ 100% Throttle

 

Hestekrefter: 25Hk

 

Propell: TURBO Hot Shot - Chopper Propell (Alu.Prop)

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

Litt rundt båten :)

 

" Båten ble kjøpt i 2002 , Direkte fra Fabrikk i Hemningsberget (Nord Norge). Ble sendt med Container ned til Larvik, med NordCargo Lastebåt. Fikk båten, hel og fin. Monterte på en 9,9Hk Yamaha (15Hk) , Som jeg har kjørt med frem til sesongslutt 2004. Har ikke hatt noen store skader på båten, bortsett fra når charlotte kræsja i meg :p. Men heldigvis gikk det bra.. Fikk sparkla sammen det som var av skader, og la på et nytt lag med Gelcoat.

 

Jeg var og er vel ikke særlig godt likt av Politibåten.. Kjører fort der jeg har mulighet til det.. men trur jeg skal starte og "roe" ned på kjøringa mi, da bøter blir dyrere, og det har kommet nye politibåt folk... Men litt rampete kjøring må til! :). Trur jeg også har rekorden i og komme nermest Petter Wessel, når den KJØRER... Trur kimmi er enig i det! :)

 

Er mye og finne i Viksfjord, Stavern & Larvik om sommern.. Ingenting er som en varm sommerdag på Vannet! :)

 

Kjøpte nytt MOMO Ratt, og fant en pute som jeg bruker bak.. meget komfertabelt faktisk! :). Teleflex Rattstyring, og Ultraflex Throttle(Gass)/Gir montert.

 

Nå i 2005 har jeg gjort en del forbedringer:

 

Ny YAMAHA 25Hk 2Stroke Motor

Ny Turbo HOT SHOT Chopper propell

Ny Styrevaier, og Kabler

Ny "Daumannsknapp" holder, og Bensintank/Slange

Ny Dekor , og Drivhus.

Må si tusen takk til Profila.no , Som sponser meg med Dekor! - www.Profila.no :)

 

 

DSCF0031.JPG

DSCF0021.JPG

DSCF0033.JPG

DSCF0025.JPG

DSCF0035.JPG

 

 

Si ifra om dere lurer på noe!. Takker for all feedback :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...