awt Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Fikk meg Logitechs MX3100-sett i går og ble ganske fornøyd med både musen og tastaturet. Men etter en stund merket jeg at det var noe som ikke helt var som det skulle være: - Hvis jeg skulle markere flere tilfeldige filer i f.eks. en mappe i tilfeldig rekkefølge, og brukte Control for å holde disse markert så slapp den av og til de allerede markerte filene, som om Control ikke ble holdt inne. - Noe av det samme med shift, hvis jeg skulle markere alle filer fra a til f, og brukte shift-knappen for å gjøre dette så markerte den ofte a først, og deretter bare f, som om knappen ikke ble holdt inne. - Hvis jeg skulle kopiere/klippe ut/lime inn ved hjelp av Control <c/x/v> så var det ofte jeg måtte trykke mange ganger før den reagerte på dette. Noen som har vært borti lignende? Noen som vet om det er innstillinger eller lignende som gjør dette? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Du har innstallert nyeste drivere? Lenke til kommentar
awt Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Ja, opptil flere ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå