Gå til innhold

på utkikk etter dockingskap

Anbefalte innlegg

Driver å skal kjøpe inn et klassesett med bærbare pc'er for utlån. I denne sammenhengen er jeg på utkikk etter et låsbart skap der pc'ene kan oppbevares, lades og ha nettverkstilkobling.

Planen er å kunne legge pc'ene i skapet, for så å speile disse med altiris. Skapene må nødvendigvis ikke ha dockingstasjon, men det hadde vært en fordel.

Noen som vet av noen løsninger for dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

går det ikke an å lage noe med dette.

Verktøyvogn

Kraftig konstruksjon. Produsert i blå epoksylakkert stålplate (1,5 mm) med bein av kraftige stålrør. Svingbare hjul Ø 150 mm, derav 1 stk. med bremse. Skapets mål 600 x 900 x 390 mm (bxhxd). Total høyde 1550 mm. Vekt 40 kg. Leveres uten kroker.

fant det på biltema. god utlufting låsbart i stål, mobilt pris ca 1500,

muligheter til kabelstrek

Endret av kvase
Lenke til kommentar

øh.. her var det ikke mye fortnufig å hente nei. Det finnes låsbare skap beregnet for bærbare (se vedlegg). Dette skal brukes i en offentlig instutisjon, og det er totalt uaktuelt å snekre noe selv (vi leker jo ikke klubb ;) ). Speiling av 20pc'er over WLAN er også uaktuelt, da det blir for treigt (har prøvd).

Jeg tenkte på noe a`la en avansert versjon av løsningen på vedlegget.

pc_tralle_RPR16.pdf

Endret av JKJK
Lenke til kommentar

Det er jo knall bra skap du viser der, JKJK .

men pris er sikert aktuelt og få med for for og sammeligne muligheter av anet utstyr,

men viser til skapet fra biltema, billig ,ikke vanskelig og modde til ditt behov. låsbart.

:hmm:

Lenke til kommentar

øh.. her var det ikke mye fortnufig å hente nei. Det finnes låsbare skap beregnet for bærbare (se vedlegg). Dette skal brukes i en offentlig instutisjon, og det er totalt uaktuelt å snekre noe selv (vi leker jo ikke klubb ;) )

Har sett denne løsningen i bruk på flere ungdomsskoler, fungerer helt fint. Trodde ikke att økonomien var på topp i undervisningssektoren nå jeg, men kanskje den er det hos dere

Speiling av 20pc'er over WLAN er også uaktuelt, da det blir for treigt (har prøvd).

Det skal jeg ikke uttale meg om, da jeg ikke har prøvd

Lenke til kommentar
øh.. her var det ikke mye fortnufig å hente nei. Det finnes låsbare skap beregnet for bærbare (se vedlegg). Dette skal brukes i en offentlig instutisjon, og det er totalt uaktuelt å snekre noe selv (vi leker jo ikke klubb ;) )

Har sett denne løsningen i bruk på flere ungdomsskoler, fungerer helt fint. Trodde ikke att økonomien var på topp i undervisningssektoren nå jeg, men kanskje den er det hos dere

Speiling av 20pc'er over WLAN er også uaktuelt, da det blir for treigt (har prøvd).

Det skal jeg ikke uttale meg om, da jeg ikke har prøvd

Fornuft og muligheter. ja man tager det man har og så blir det jo noe ut av det ja.

seriøsitet jo det er det i høyeste grad.

økonomi. mm det har jo ikke fremkomet tidligere fra dem.

min økonomi som takstman er god derfor henger jeg ikke mine økonomiske deler opp på en ofentlig etats budsjett.

klubb: hvorfor henger du rundt her jeg lurer mmm.

Spar deg for teite komentarer.

det er vel aneledes for deg privat når det gjelder hobbyvirksomhet.

siden du har sets en løsning så foreslår jeg at du går for den, da det så ut som et godt valg, på grunnlag av ubestemt økonomisk budsjett i din avd.

hilsen en fagmann. økonomi/budsjett kalkyle. drift. byggteknisk, registrert n.t.f.

barnevernspedagog+pluss mye mer.

hva med deg hehe

Lenke til kommentar
Fornuft og muligheter. ja man tager det man har og så blir det jo noe ut av det ja.

seriøsitet jo det er det i høyeste grad.

økonomi. mm det har jo ikke fremkomet tidligere fra dem.

min økonomi som takstman er god derfor henger jeg ikke mine økonomiske deler opp på en ofentlig etats budsjett.

klubb: hvorfor henger du rundt her jeg lurer mmm.

Spar deg for teite komentarer.

det er vel aneledes for deg privat når det gjelder hobbyvirksomhet.

siden du har sets en løsning så foreslår jeg at du går for den, da det så ut som et godt valg, på grunnlag av ubestemt økonomisk budsjett i din avd.

hilsen en fagmann. økonomi/budsjett kalkyle. drift. byggteknisk, registrert n.t.f.

barnevernspedagog+pluss mye mer.

hva med deg hehe

Er det meg du forsøker å svare KVASE?

Endret av runel
Lenke til kommentar

Som sagt. Er på utkikk etter en noe mer avansert versjon enn forslaget på vedlegget, og det er uaktuelt å bruke noe hjemmesnekret. Det skal være et skap som er mer eller mindre innbruddsikkert, praktisk i bruk i form av lading/speiling, pent å se på, kunne romme minimum 20+ pc'er OG vi skal ha en god del fler enn bare ètt. Det er ikke satt noe fast budsjett, er foreløbig på jakt etter løsninger. Når vi har funnet en godt fungerende løsning kan vi begynne å diskutere leveringsavtale.

Tror jeg prøver meg via andre "kanaler". Virker ikke som kompetansen ligger tilrette her.

Endret av JKJK
Lenke til kommentar

Til KVASE:

For det første, du bør se til å lære deg å bruke QUOTE-knappen riktig, du svarte mitt innlegg, ikke JKJK sitt

For det andre, ettersom du er så fryktelig erfaren innen "alle" fagområder, har du vurdert å ta ett norsk rettskrivings - og setningsoppbyggningskurs? Innlegget ditt er ganske vanskelig å lese fordi du har en del skrivefeil, i tillegg til att du sjeldent bruker komma (,)

For det tredje, hvorfor skriver du om din egen økonomi, hva har det med spørsmålet til JKJK og gjøre?

Oppfør deg mer seriøst du, som er så erfaren, i motsetning til meg og JKJK

Til JKJK:

Forstår att du er ute etter en mer avansert løsning, disse løsningenne med selvbygde skap er vel kanskje mest i bruk ved skoler som ligger i kommuner der økonomien ikke er på topp, og det ikke er penger til "finere" løsninger.

Lykke til med letingen etter en god løsning på dette :yes:

Endret av runel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...