indahla Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hvordan finner jeg ut av dette uten å teste med en av hver plate? Link? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Kjekt og vite modell igrunn når du spør om slikt. Men, stuedvd-spillere tar både + og - plater. Det er vel bare brennerne som er kresne på + og - plater ved brenning. Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Kjekt og vite modell igrunn når du spør om slikt.Men, stuedvd-spillere tar både + og - plater. Det er vel bare brennerne som er kresne på + og - plater ved brenning. trodde det var omvendt jeg? Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Videohelp.com har en søke funksjon der du får opp informasjon om spilleren din, hvilke medier den etc. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Har best erfaring med att DVD-R er det som gir minst problemer på stuespillere. Opplevd at + plater kan hakke litt på noen stuespillere. Men hadde jo vært greit og få litt mer info. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Hvordan finner jeg ut av dette uten å teste med en av hver plate?Lese bruksanvisningen kanskje..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå