Sovietpig Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 jah noen som vet hvilke ac/dc album han har vært med på? Lenke til kommentar
Metal_martin89 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 er ikke veldig stor ac/dc tilhenger men vet at han er med på back in black albumet Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 er ikke veldig stor ac/dc tilhenger men vet at han er med på back in black albumet Er heller ikke stor fan, men er rimelig sikker på at "Back in Black" er det første acdc-albumet Bon Scott ikke var med på. Sannsynligvis fordi han var død på den tiden. Men han sang vel på alle album frem til det. Tror disse gjenstår da: T.N.T. HIGH VOLTAGE DIRTY DEEDS DONE DIRT CHEAP LET THERE BE ROCK POWERAGE IF YOU WANT BLOOD HIGHWAY TO HELL Lenke til kommentar
Metal_martin89 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 er ikke veldig stor ac/dc tilhenger men vet at han er med på back in black albumet Er heller ikke stor fan, men er rimelig sikker på at "Back in Black" er det første acdc-albumet Bon Scott ikke var med på. Sannsynligvis fordi han var død på den tiden. Men han sang vel på alle album frem til det. Tror disse gjenstår da: T.N.T. HIGH VOLTAGE DIRTY DEEDS DONE DIRT CHEAP LET THERE BE ROCK POWERAGE IF YOU WANT BLOOD HIGHWAY TO HELL sorry! blandet sammen vokalistene.. bon scott er han gamle ja.... han døde i sitt eget spy han... tror jeg.. har dirty deeds albumet med han... Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 alle album frem til "BACK IN BLACK", da Brian Johnson tok over etter at Bon Scott døde etter drukning i sitt eget spy etter en enorm fyllekule ett år etter slippen av "Highway To Hell" Lenke til kommentar
Metal_martin89 Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Brian jhonson synger tøffere synes jeg, men bedre låter på de gamle albumene da Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 synd, for bon scott var helt klart den beste ac/dc vokalisten! Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Bon Scott er best Let There Be Rock er vel det beste albumet Lenke til kommentar
Metal_martin89 Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Bon Scott er best Let There Be Rock er vel det beste albumet det er jeg enig i.. har let there be rock på lp.. knallbra album.. men synes fortsatt brian jhonson synger bedre.. bare hør på hells bells... og han bon scott var så femi Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 og han bon scott var så femi hø?? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 og han bon scott var så femi hø?? second that Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 er ikke veldig stor ac/dc tilhenger men vet at han er med på back in black albumet Er heller ikke stor fan, men er rimelig sikker på at "Back in Black" er det første acdc-albumet Bon Scott ikke var med på. Sannsynligvis fordi han var død på den tiden. Men han sang vel på alle album frem til det. Tror disse gjenstår da: T.N.T. HIGH VOLTAGE DIRTY DEEDS DONE DIRT CHEAP LET THERE BE ROCK POWERAGE IF YOU WANT BLOOD HIGHWAY TO HELL Du glemte "'74 Jailbreak". (som forøvrig først ble gitt ut 4 år etter Bon døde) Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Bon Scott var den tøffeste av de.. Og ikke femi Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 bon scott er han gamle ja.... han døde i sitt eget spy han... tror jeg.. har dirty deeds albumet med han... Mulig du forveksler med John Bonham fra Led Zeppelin? Han ble nemlig kvalt i sin egen oppkast etter å ha styrtet mengder med vodka den 25. september 1980. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Litt off topic: Både Bon Scott og John Bonham ble kvalt av sitt eget spy etter vanvittige fyllekuler. En del av å være ekte "rock n roll" Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 og når det gjelder Bon vs. Brian som noen diskuterer her; Jeg synes også lenge at Bon var overlegen Brian, spesielt da jeg hører på konserter der Brian synger sanger fra Bon sin tid. Det blir liksom ikke helt det samme. Men samtidig; Jeg kan heller ikke se for meg Bon synge noe av de nyere sangene; "What Do You Do For Money Honey", "Back In Black", "Thunderstruck", for å nevne noen jeg ikke kan se for meg Bon synge.. Egentlig vet jeg ikke helt lenger hvem jeg synes er best. Begge er sinnsykt gode. (Og hva mener folk her med at Bon er FEMI? ) Lenke til kommentar
Metal_martin89 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Jeg har family jewels dvd en... på "baby please dont go" ser du bon er skikkelig femi.. noe han er på mange andre sanger og.. på musikkvideoene... Korte t-skjorter\topper eller hva det er... Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Litt off topic: Både Bon Scott og John Bonham ble kvalt av sitt eget spy etter vanvittige fyllekuler. En del av å være ekte "rock n roll" Puke, Sex and Rock 'n' Roll. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Jeg har family jewels dvd en... på "baby please dont go" ser du bon er skikkelig femi.. noe han er på mange andre sanger og.. på musikkvideoene... Korte t-skjorter\topper eller hva det er... Uansett, hva er galt med å være femi? Bare se på Eurnoymous, han var en av de hardeste bm-folka men han var også femi på den måten du beskriver... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå