int20h Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 De fleste detaljene i AMDs virtualiseringsteknologi, "Pacifica", ble denne uken publisert i en offentlig tilgjengelig PDF på selskapets nettsider. Teknologien tilltater å kjøre flere operativsystemer samtidig.Les mer Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Vil man med dette kunne kjøre Linux som "hoster" Windows og spille spill med full ytelse i Windows? Isåfall er dette perfekt for meg Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg ser ikke helt behovet for dette. (og heller ikke poenget) Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg ser ikke helt behovet for dette. (og heller ikke poenget) Hvis teorien min stemmer så vil man kunne ha en "2 PCer i 1"-løsning. En person kan sitte med kontorapplikasjoner, mens en annen kan spille spill. Dog som sagt hvis teorien min stemmer. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg ser ikke helt behovet for dette. (og heller ikke poenget) Hvis teorien min stemmer så vil man kunne ha en "2 PCer i 1"-løsning. En person kan sitte med kontorapplikasjoner, mens en annen kan spille spill. Dog som sagt hvis teorien min stemmer. Jeg tror dette blir svært resurskrevende. Så det skal da være f.eks. to sett med skjermer, tastatur og muser på maskinen? Lenke til kommentar
G Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Virker lovende. Bra at AMD har tatt med VMware i utviklingen (sammen med de andre konkurrentene). Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 The Inquirer har laget en meget interessant artikkel-serie om "Pacifica": AMD's Pacifica revealed in full - Part One - A bigger pool to swim in? How AMD's Pacifica handles memory - Part Two - Swimming in the different pools AMD Pacifica turns the nested tables - Part Three - Concludes the series Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå